BT020 is weer terug
Moderator: RT_Patrick
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
- Michl
- Type: R1200RT
BT020 is weer terug
Groet,
Michl

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Re: BT020 is weer terug
Ik vond het een bere goede band.
Moest 50,= euro betalen incl. montage.
Bert
Ben namelijk op zoek naar nieuwe banden voor onder de 1200RT.
Eigenlijk is alleen mijn achterband echt aan vervanging toe. Toen ik hem kocht zaten de 020 er nog onder en deze bevallen mij tot op heden nog prima. Dus als het ff kan

Wil ook wel naar de Michelins toe, maar dat komt hierna wel denk ik.
Gr. Milan
- Ralph Romein
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Ebony Metallic 2015, Sena 10R
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn
Heb net 13.000 km op mijn 1200RT voorband gezet BT021F (nieuwe met 5 mm profiel). De slijtage is prima en er is geen sprake van schubben. Hiervoor hand ik de BT021F (oude met 4mm profiel) die na 10.000 vervangen moest worden vanwege schubben. Die nieuwe doet het blijkbaar dus wel beter**AC** schreef:Iemand hier al wat meer informatie over of de 020 weer terug is?
Ben namelijk op zoek naar nieuwe banden voor onder de 1200RT.
Eigenlijk is alleen mijn achterband echt aan vervanging toe. Toen ik hem kocht zaten de 020 er nog onder en deze bevallen mij tot op heden nog prima. Dus als het ff kan![]()
Wil ook wel naar de Michelins toe, maar dat komt hierna wel denk ik.
Gr. Milan

Heb dit weekend dus weer een set BT21 besteld bij https://www.mopedreifen.de/V2/nl/splash ... lash2.html voor € 232,80 voor als ik wil gaan vervangen.
Gr, Ralph

Nu nog iemand vinden die de banden eronder kan zetten.
Gr. Milan
- Ralph Romein
- dhr
- Bijz: Alpine Weiss
- Woonplaats of omgeving: Westfriesland
- Contacteer:
viewtopic.php?f=50&t=743

Is zeker een optie, want als ik het goed heb gelezen doet hij ook de banden demonteren en monteren van de motor.
En daarbij heb ik dan weer een leuk ritje om te rijden

- Ralph Romein
Vrijdag even aan mijn dealer gevraag. Deze gooit de banden (voor-achter) er met uurloon omheen. Omgerekend is mijn voordeel € 105,00 ten opzichten van banden kopen bij die zelfde dealer (de Jong-Alphen)Hey bedankt voor de info, heb net even op de site gekeken.
Nu nog iemand vinden die de banden eronder kan zetten.
Gr. Milan

http://www.autobandenmarkt.nl/Motorbanden.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michl
- Type: R1200RT
ik heb toch dan een pilot road 2 gekocht. (voorband ook van Michelin en die is er nog goed)
op http://www.mopedreifen.de is ook in het Nederlands te bekijken. 154 Euries
Dan nog 25 Euries voor het monteren uiteraardvoor de band zelfs bij http://www.motorkelder.com betaald. 1/2 uurtje en klaar is Kees.
Bij bedrijven gekeken en net onder de 200€ wilden ze allemaal hebben.
Groet,
Michl

Er is een bandenset van dunlop roadsmartst binnen gekomen (aangeraden in de boekskes), aangekocht ook in D voor rond de 217 euro geleverd thuis. Ga die later eens proberen.
Frederik
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht