1500vulcano schreef: kreeg het slechte nieuws te horen ,ja meneer de abs pomp is kapot kosten +_ 2200€
Ik heb ook wel de indruk dat deze conclusie snel getrokken wordt. En idd is het soms mogelijk om de storing te verhelpen zonder de pomp te vervangen. Ik heb zelf een 2e hands pomp op mijn

(bij 24000km). Bij km stand van 35000 begonnen de lampjes opnieuw te knipperen en idd was het advies om de module te vervangen. Maar de storing verdween even onverwacht als dat hij kwam

. Kenny heeft de pomp en remleiding volledig doorgespoeld en dat bleek ook wel nodig te zijn. Dat heeft me gelukkig een € 2000 bespaard! 2000 km geen problemen, maar nu beginnen de lampjes
opnieuw te knipperen!! _003 _003 Eigenlijk hoop ik erop dat ze ook deze keer weer spontaan stoppen met dat geknipper

Overleg gehad met Kenny...... zal dan toch waarschijnlijk de module zijn?! Dus, zonder je vreugde te willen bederven, hou er rekening mee dat het altijd nog weer mis kan gaan. Het is echt een zeer kwetsbaar onderdeel van de

En volgens mij (dit forum bestuderend) kan het nog vanalles zijn als je lampjes knipperen: microschakelaar rempedaal/-handle, ABS sensor, vervuilde remolie en natuurlijk de module zelf. En dan vergeet ik nog die keer dat mijn lampjes begonnen te knipperen en toen bleek mijn accu vervangen te moeten worden

:
Ik bedoel maar.
Ik hoop voor jou dat je pomp nu echt beter is en dat je er weer volop op kunt vertrouwen. Mijn ervaring is iets minder hoopvol
groeten
JoJo