scan schreef:Ik krijg de indruk dat je de kaarten niet op de NAV4 hebt staan.
Controleer dat op de NAV4 door via "EXTRA" - "INSTELLINGEN" - "KAART" naar de "Krt info" (staat onderin de balk) te gaan.
Als je daar geen CN Europe NT 2012.?? of iets van dien hebt staan dien je de NAV4 via de USB aan te sluiten en dan naar Mijn Garmin te gaan om daar alsnog de kaarten op de GPS te laden. Neem er de tijd voor wnat dat duurt even.
Harry,
Zowel 2011.40 als 2012.40 staan op de nav4. Nu nog op de pc.Zoals Frank al zei evt kopieren vanaf de nav naar pc,maar vorig jaar van af nieuwe aanschaf verliep alles vlekkeloos en nu na de formaTERING van de pc is het knudde.Juist dit begrijp ik niet,en het is de omgekeerde wereld om zo het materiaal op de pc te krijgen. Om moe van te worden.
Wel tof dat jullie meedenken/helpen met tips enz ! Ik wil de Paas er niet door laten verknallen,m'n humeur is de laatste avonden niet echt super na het gedoe en tijd zonder rendement....

. Als het maar in orde komt voor de vacantie in Mei/Juni.
Als ik via map source van de nav naar de pc wil overzetten via overdragen/ont van apparaat en kaarten aanvink en bevestig krijg ik te zien : het app bevat geen kaarten,terwijl ik in de nav4 zie dat er 2 europa versies instaan.... RAAR ?
Grtn Jeroen.