En nog een er bij!
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
En nog een er bij!
Halleekes,
Aangezien ik nu een paar dagen eigenaar ben van een R1150RT uit 2001 met een kleine 35.000 km op de teller werd het tijd om lid te worden van dit forum.
Mijn naam is Frank alias Dreambeemer. Ik ben 43 jaar en woonachtig in Tilburg (NB). Ik rijd al sinds mijn 19e motor en heb zo'n beetje alles gehad behalve een chopper.
De RT is niet mijn eerste Boxer, dat was namelijk een R1200GS uit 2008. Deze heb ik met pijn in mijn hart weg gedaan vanwege een verhuizing.Maar het motorvirus heeft weer toegeslagen en daarom deze RT.
Ik hoop net als bij de GS-club een paar mooie toertochten met jullie te kunnen maken en leuke vriendschappen over te houden.
Groetjes,
Frank
Aangezien ik nu een paar dagen eigenaar ben van een R1150RT uit 2001 met een kleine 35.000 km op de teller werd het tijd om lid te worden van dit forum.
Mijn naam is Frank alias Dreambeemer. Ik ben 43 jaar en woonachtig in Tilburg (NB). Ik rijd al sinds mijn 19e motor en heb zo'n beetje alles gehad behalve een chopper.
De RT is niet mijn eerste Boxer, dat was namelijk een R1200GS uit 2008. Deze heb ik met pijn in mijn hart weg gedaan vanwege een verhuizing.Maar het motorvirus heeft weer toegeslagen en daarom deze RT.
Ik hoop net als bij de GS-club een paar mooie toertochten met jullie te kunnen maken en leuke vriendschappen over te houden.
Groetjes,
Frank
-
- Type: R1200RT
- Bijz: Model 2011, full option
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Noord Holland
Re: En nog een er bij!
Leuk dat je er bij bent, krijgen we een fotootje te zien?
Ronald
Ronald
[welkom]
Je bent op tijd. Het seizoen is van start gegaan.
veel plezier en vooral veilige kilometers.
Luc
Je bent op tijd. Het seizoen is van start gegaan.
veel plezier en vooral veilige kilometers.
Luc
Foto's worden geplaatst zodra ik ze gemaakt heb.Jekihero schreef:Leuk dat je er bij bent, krijgen we een fotootje te zien?
Ronald

Gr. Frank
Welkom hier Frank en ik zie weer een Tilburger erbij hier. Fijn hé zo'n motorvirus 

Wat dat betreft is het maar goed dat we BMW rijden hè. Als je Norton rijdt dan kun je wat dat betreft niet besmet raken aan het motorvirus :lol:Ton1959 schreef:Welkom hier Frank en ik zie weer een Tilburger erbij hier. Fijn hé zo'n motorvirus
Gr. Frank

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!