En nog een er bij!

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

dreambeemer

En nog een er bij!

Ongelezen bericht door dreambeemer »

Halleekes,

Aangezien ik nu een paar dagen eigenaar ben van een R1150RT uit 2001 met een kleine 35.000 km op de teller werd het tijd om lid te worden van dit forum.

Mijn naam is Frank alias Dreambeemer. Ik ben 43 jaar en woonachtig in Tilburg (NB). Ik rijd al sinds mijn 19e motor en heb zo'n beetje alles gehad behalve een chopper.
De RT is niet mijn eerste Boxer, dat was namelijk een R1200GS uit 2008. Deze heb ik met pijn in mijn hart weg gedaan vanwege een verhuizing.Maar het motorvirus heeft weer toegeslagen en daarom deze RT.

Ik hoop net als bij de GS-club een paar mooie toertochten met jullie te kunnen maken en leuke vriendschappen over te houden.

Groetjes,

Frank
Jekihero
Type: R1200RT
Bijz: Model 2011, full option
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Noord Holland

Re: En nog een er bij!

Ongelezen bericht door Jekihero »

Leuk dat je er bij bent, krijgen we een fotootje te zien?

Ronald
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

[welkom]
Je bent op tijd. Het seizoen is van start gegaan.
veel plezier en vooral veilige kilometers.

Luc
dreambeemer

Jekihero schreef:Leuk dat je er bij bent, krijgen we een fotootje te zien?

Ronald
Foto's worden geplaatst zodra ik ze gemaakt heb. _004

Gr. Frank
Ton1959

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Welkom hier Frank en ik zie weer een Tilburger erbij hier. Fijn hé zo'n motorvirus Big RT Smile
dreambeemer

Ton1959 schreef:Welkom hier Frank en ik zie weer een Tilburger erbij hier. Fijn hé zo'n motorvirus Big RT Smile
Wat dat betreft is het maar goed dat we BMW rijden hè. Als je Norton rijdt dan kun je wat dat betreft niet besmet raken aan het motorvirus :lol:

Gr. Frank

Afbeelding

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”