Over Benzine

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Baird
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Re: Over Benzine

Ongelezen bericht door Baird »

Moet je eens aan die BMW-medewerker vragen welke je dan nog meer kan tanken behalve BP.

[groet] -1150-
Met vriendelijke motorgroet
BeRT

R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

George Michael

Ongelezen bericht door George Michael »

en wat als er in NL plots geen 98 meer verkocht mag worden. Onze regering is de laatste toch al zo lekker bezig. Met onze dure motorfietsen 95 tanken? Daarom hebben we toch geen 1200RT gekocht?
vioma

Ongelezen bericht door vioma »

George Michael schreef:en wat als er in NL plots geen 98 meer verkocht mag worden. Onze regering is de laatste toch al zo lekker bezig. Met onze dure motorfietsen 95 tanken? Daarom hebben we toch geen 1200RT gekocht?
Dan koop je een flesje octane boost en maak je zelf superbenzine ;)
http://www.autodelta.nl/producten/brandstof.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit spul gebruikte ik vroeger in m'n race clio super goed spul _004
De overige artikelen zij trouwens ook erg goed. Nee ik heb geen aandelen ;)
[groet] Peter
braba

Ongelezen bericht door braba »

v POWER van shell is 97 octaan (volgens de site van Shell) scheelt maar 1 octaan met BP 98, maar heeft er twee meer dan euro 95 en is overal verkrijgbaar _004
George Michael

Ongelezen bericht door George Michael »

Echt zuiniger is die BP Ultimate voorlopig niet in mijn 1150rt. Al een paar keer getankt en de laatste rit komt op 6,5 ltr/100. Wel heb ik het gevoel, ja gevoel dat ie beter loopt.

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”