Wie het weet mag het zeggen

JoJo
Moderator: RT_Patrick
De slangen kunnen maar op 1 manier bevestigd worden, geen kruisbestuiving mogelijk (naar mijn bescheiden technisch inzicht 8) ).dutchmidiman schreef: Kijk ook heel erg goed dat je de leidingen niet per ongeluk omwisselt
Klopt, bij jou hebben ze het goed aangesloten, aan elke kant zit 1 mannetje en 1 vrouwtje, dus kan je nimmer kruislings aansluiten.JoJothefirst schreef:De slangen kunnen maar op 1 manier bevestigd worden, geen kruisbestuiving mogelijk (naar mijn bescheiden technisch inzicht 8) ).
Ik had precies hetzelfde idee, en om eerlijk te zijn had ik geen idee dat de RT geen carburateurs heefthan62 schreef:En natuurlijk weet ik ook wel dat de BMW geen carburateurs meer heeft zoals vroeger maar ik dacht er zal toch wel iets benzine achter blijven.
He Bert,Baird schreef:Wees een beetje voorzichtig met het spuiten van allerlei glijmiddellen op deze koppelingen, een deel gaat daarna door de injectors (de opvolger van de carburateur) met minuscule openingen en zouden daardoor verstop kunnen raken. Ik weet hoe beroerd die koppelingen in elkaar te drukken zijn en gebruik zelf een flinke druppel spuug om het spul smerend te krijgen, dat werkt prima en spoelt weer weg.
Life 's all about exchanging bodely fluids and I love itmhovens schreef:He Bert,Baird schreef:Wees een beetje voorzichtig met het spuiten van allerlei glijmiddellen op deze koppelingen, een deel gaat daarna door de injectors (de opvolger van de carburateur) met minuscule openingen en zouden daardoor verstop kunnen raken. Ik weet hoe beroerd die koppelingen in elkaar te drukken zijn en gebruik zelf een flinke druppel spuug om het spul smerend te krijgen, dat werkt prima en spoelt weer weg.
Maar bij jouw zou de dame een virale infectie kunnen oplopen
Ik ben blij dat ik ze weer passend heb gekregen en als het aan mij ligt duurt het een hele tijd voordat ik ze weer eens in elkaar moet schuiven. En die tijd heb ik ook wel nodig want voor deze slang mag ik wel aardig wat spuug verzamelen :shock:baird schreef:Ik weet hoe beroerd die koppelingen in elkaar te drukken zijn en gebruik zelf een flinke druppel spuug om het spul smerend te krijgen, dat werkt prima en spoelt weer weg.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!