Joepie, eindelijk !!

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

Gesloten

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

EuropeRider
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Sinds 2017 een GS1200LC e
Land: Italie
Woonplaats of omgeving: Umbrie
Contacteer:

Joepie, eindelijk !!

Ongelezen bericht door EuropeRider »

De RT heeft véééél te lang stil gestaan deze winter. Maar 2 of 3 keer erop uit gewesst. Te veel pekel, wind en regen en te weinig tijd voor 'fun'! En, tja, als je een 'zaak aan huis' hebt is forensen niet echt spannend.... van de keuken naar het kantoor zo ongeveer.

Maar morgen ga ik er even op uit. De rijschool waar ik (o.a.) de website voor maak houdt een soort 'voorjaars-opening' en heeft mij gevraagd om foto's te maken... en een verslagje op hun web page.

Eigenlijk moest ik de bomen in de tuin snoeien, dus Nina is niet zo héél enthusiast, maar hé... die boompies komen wel! :lol:
Francois A. 'Navman' Dumas
writer, photographer, guide & gopher

The Man's Blog
.... and EuropeRides.com !!!

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Ed Spijker
Type: R1100RT

Re: Joepie, eindelijk !!

Ongelezen bericht door Ed Spijker »

Groot gelijk de bomen wachten wel, veel plezier morgen groet Ed
Een dag geen motor gereden is een dag niet geleefd
ltjl

Re: Joepie, eindelijk !!

Ongelezen bericht door ltjl »

EuropeRider schreef:De RT heeft véééél te lang stil gestaan deze winter. Maar 2 of 3 keer erop uit gewesst. Te veel pekel, wind en regen en te weinig tijd voor 'fun'! En, tja, als je een 'zaak aan huis' hebt is forensen niet echt spannend.... van de keuken naar het kantoor zo ongeveer.

Maar morgen ga ik er even op uit. De rijschool waar ik (o.a.) de website voor maak houdt een soort 'voorjaars-opening' en heeft mij gevraagd om foto's te maken... en een verslagje op hun web page.

Eigenlijk moest ik de bomen in de tuin snoeien, dus Nina is niet zo héél enthusiast, maar hé... die boompies komen wel! :lol:
Schaam je !!!!!! eerst snoeien dan rijden........Nina zou veel harder moeten optreden.....hehehehegrinnnnnn :twisted:

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”