net bij de dealer geweest om de koplamp goed af te stellen. Ik scheen nogal wat mensen te verblinden
Maar toen ik weg wou rijden kreeg ik een rare ervaring. Ik starte de motor en zodra ik hem in de eerste versnelling zette sloeg ie af. Ik stond toch effe heel kort raar te kijken. Toen merkte ik dat de jiffy nog niet ingeklapt was (ik bok hem altijd op dus let ik niet zo op de jiffy). Jiffy ingeklapt en wegrijden zonder problemen. Dus de Jiffy "beveiliging" werkt "pas" als je de motor in zijn versnelling zet
Voor de rest schakelt ie prima, vind ik.
Dan heb ik nog een probleem dat hij ineens "inhoud" als je snel opschakeld (met schakel assist en ook gewoon met de koppeling schakeling). Je merkt dat het beste bij het opschakelen van de 2de naar de 3de versnelling. Daar gaan ze bij de 10.000 beurt maar eens naar kijken.
Btw, duitse snelweg rijdt ook heerlijk, beetje opletten op mijn snelheid want je zit zo op de 200 (was ik op de 1100RT niet gewend). Maar een toer snelheid van ~160kmh is prima te doen.
Zal nog wel naar een andere windscherm kijken. even wachten tot er nog wat meer merken een ruit hebben...
Oh ja voor degene die het draadje goed gelezen hebben en denken , waarom een jiffy verbreder als je hem niet gebruikt. Heel soms gebruik ik hem. Ik had het een keer met mijn 1100RT waar ik hem niet kon opbokken en dacht er handig aan te doen om de jiffy te gebruiken. Maar deze zakte toen de grond in (was zachter als gedacht) en toen was een verbreder wel makkelijk geweest, daarom beter voorbereid dan....