Stickerset R1200RT

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
janrob

Stickerset R1200RT

Ongelezen bericht door janrob »

Hallo forumleden,
Ik ben op zoek naar een complete zilverkleurige stickerset voor mijn R1200RT en heb een voorbeeldfoto bijgevoegd. Het betreft de stickers aan beide zijkanten van de kuip en zijkanten van de koffers. Ik heb het hele internet afgespeurd maar kan ze nergens vinden. WieOWie kan mij helpen.
Bijlagen
1.gif
Dave

Re: Stickerset R1200RT

Ongelezen bericht door Dave »

Hoi JanRob,

Volgens mij is dit geen stickerset, maar is deze lak als speciale versie af fabriek zo geleverd. Als het een stickerset is, zou die onder de blanke laklaag zitten, verwacht ik. Er zijn mensen op dit forum met deze kleurstelling, wellicht dat die dit kunnen bevestigen/ontekennen....

Overigens: welkom op dit forum, stel je je ook even voor?

Groet,

Dave
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Het is inderdaad een BMW styling (die ik heel mooi en apart vindt) die je wel bij benadering kunt verkrijgen;
(dus een stickerset)

http://www.autotrimdesign.net/Graphic_K ... rcycle.asp
Jekihero
Type: R1200RT
Bijz: Model 2011, full option
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Noord Holland

Ongelezen bericht door Jekihero »

Zijn idd ragdunne stickers onder blanke lak.

Ronald
janrob

Ongelezen bericht door janrob »

Bedankt voor jouw antwoord. Ik ga informeren of zij ook in het zilver leveren.
gr. Jan Robert
Inspector Gadget

Op de eerder genoemde link kies je eerst rechts bovenaan welk productjaar motor je hebt (vanaf 2010 zijn dus de panelen op de -1200- beduidend anders ;) ) ook de verschillende kleuren kiezen.

Je gaf aan zilver te wensen en m.i. heb je dan de keuze (zie het 2e pull-down menu daaronder) uit;
- Silver Metallic
- Ultra Metallic Silver
- Chrome Foil

Maar, je kunt op hun website ook redelijkerwijs de kleuren zien, hoewel je monitor geen accurate representatie is voor de kleuren, op de navolgende link;
http://www.autotrimdesign.com/Standard% ... -Vinyl.htm
Lexrt
Type: R1200RT/LC
Bijz: BMW nav V, San Marino blue metallic/granitgrau
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Best

Ongelezen bericht door Lexrt »

Lijkt me niet makkelijk om deze mooi strak op de machine te krijgen en voor de goede orde zou er ook nog blanke lak overheen moeten. Als ik zie hoe netjes het orgineel is dan lijkt me zelf plakken zeer lastig.

Groeten Lexrt [ ook een af fabriek bestickerde BMW R 1200 RT ] _004
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Forumlid dr.timble heeft in het verleden voor mij prachtige - niet van origineel te onderscheiden - stickers voor mijn -1150- en helmen gemaakt.
Stuur hem anders ff gewoon een pb-tje.. ;)
Jekihero
Type: R1200RT
Bijz: Model 2011, full option
Woonplaats of omgeving: Noord Holland

Ongelezen bericht door Jekihero »

Lexrt schreef:Lijkt me niet makkelijk om deze mooi strak op de machine te krijgen en voor de goede orde zou er ook nog blanke lak overheen moeten. Als ik zie hoe netjes het orgineel is dan lijkt me zelf plakken zeer lastig.

Zeker als ik zie hoe moeilijk het voor veel ongeoefenden is de transparante lakbescherming op de zijkoffers te plakken.

Ronald
Ton1959

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Sommige grote stickers zijn heel gemakkelijk om te monteren. Ik heb hele grote stickers bevestigd maar dat was wel met gebruik van water. Hangt er dus een beetje vanaf wat voor stickers het zijn.
Bij mijn broer zijn Yamaha had de spuiter de mooie strepen gespoten in plaats van stickers en dat zag er perfect uit.

Ton
Inspector Gadget

Ik heb vandaag mijn bestelde sticker-set binnen gekregen, was 7 dagen onderweg, en geen invoerrechten behoeven te betalen. _004

Het is natuurlijk een beetje afhankelijk welke kleur (e.d.) sticker je bestelde maar in mijn specifieke geval is het stickermateriaal van Orafol en die is behoorlijk dik.
Net als bij de 3M stickersets, zit deze set op een plaklaag met applicator, en mits je de juiste methodiek gebruikt, is deze prima aan te brengen.

Alleen gezien de temperatuur en vochtigheid van het weer momenteel, wacht ik daar voorlopig even mee.
(naar verluid mag je deze sticker dus niet via de natte methode aanbrengen)
En ik ben nog niet zeker van of dit nu wel de wenselijk kleur is. :$
RhanRT

Ongelezen bericht door RhanRT »

hmm dan maar gauw de temperatuur omhoog want ik ben wel benieuwd naar het resultaat!!!!
Inspector Gadget

Ik ook, want het is inderdaad veel te koud om lang bezig te zijn buiten (hoewel ik binnenkort hoop vanuit mijn garage te kunnen gaan werken _005 ;) ) en ook ik ben heel benieuwd naar het resultaat.

Zoals de navolgende maar dan andere kleur :$
[media]9waUgcmNtRs[/media]
Lexrt
Type: R1200RT/LC
Bijz: BMW nav V, San Marino blue metallic/granitgrau
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Best

Ongelezen bericht door Lexrt »

Jekihero schreef:
Lexrt schreef:Lijkt me niet makkelijk om deze mooi strak op de machine te krijgen en voor de goede orde zou er ook nog blanke lak overheen moeten. Als ik zie hoe netjes het orgineel is dan lijkt me zelf plakken zeer lastig.

Zeker als ik zie hoe moeilijk het voor veel ongeoefenden is de transparante lakbescherming op de zijkoffers te plakken.

Ronald
Goed gezien viel niet mee, maar beschermen is beter dan beschadigen heb ik me maar voorgenomen.

groeten Lexrt Big RT Smile

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”