Moderator: RT_Patrick
Ik tank toch ook altijd met motor op de middenbok. Voltanken tot er niets meer bij kan en dan toch na 14 km 1 streepje weg.Bert M schreef:Het viel mij de R1100RT ook al op dat het moment van branden van het lampje versus het uitgaan van de laatste blokjes op een beetje willekeurige manier gaat. Wat ik wel inmiddels ontdekt heb (en wat trouwens achteraf ook logisch is), is dat wanneer ik de tank echt vol wil tanken, dat ik dan de motor op de middenbok moet zetten en niet op de zijstandaard, want dat scheelt enorm. Het eerste lampje gaat in het eerste geval idd na 15 kilometer alweer uit terwijl die bij middenbok gebruik het eerste blokje ca. 48 kilometer blijft staan.
![]()
Bert M
vreemd, want 20 liter op 361 kilometer is een goed doorsnee gebruik. Dus daar zit het ook niet in. Dan vermoed ik idd ook dat de vlotterafstelling niet helemaal spoort, nog los van het euvel dat 'aan het einde van de tank' de blokjes en het lampje maar lukraak hun werk doen.wil51 schreef:...en dan toch na 14 km 1 streepje weg...
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!