PaPinkelman; Kleine kans, maar..........alletwee de mistlampen waren kapot. Zijkuip eraf, voorscherm eraf en na een half uur ben je dan eindelijk bij de mistlampen.....
Ik denk dat ze al langer kapot waren maar dat me dat nu pas is opgevallen omdat ik naar de oorzaak van het rode driehoekje heb zitten zoeken. Twee keer H3 erin en klaar.
De navigatie bleek een gebroken verbinding op de plek waar ik ooit van het achterlicht had afgetapt. Toeval dus icm her rode lampje. Het bestaat.
En het rode lampje......
Ik had gisteren in de ruit achter mij gekeken om te kijken of het achterlicht het deed. Ja, dat deed het. Remlicht ? Dat deed het ook, maar na de tip van Bert daar vandaag nog eens beter naar gekeken en jawel. Alleen het remlicht brandde als achterlicht functie. Nieuw lampje erin en klaar. Het kan zo simpel zijn maar het verschil tussen aannemen dat beide lampen toch niet toevallig allebei kapot zijn, en kijken of je "achterlicht" en Remlicht het doet is nog een heel groot verschil met controleren of het waar is wat je ziet. Quote van de dag; "Geloof niet alles wat je denkt".
Allen bedankt voor de tips. Opgelost. Chappeau!