Gisteren bij de nieuwjaarsborrel heeft Jos wat mooie foto's gemaakt en wilde ik langs deze weg jullie laten zien.
Het is nog niet helemaal af en ga ik ook iets aan de ronde stikkers veranderen maar hij rijdt heerlijk zeg.
Het is begonnen met een 2001 Franse gendarmerie in lelijk blauw en het was vies en zag er niet vrolijk aan de buitenkant uit.
Onder de plastic en ivm alle andere technische punten is alles weer op orde gebracht. Ook zijn er vele meters overbodige bekabeling en
bijbehorende elektronica verwijderd. De lampen aan de voorkant was een tip van de Dutchmidiman en zijn 24W led lampen en geven heel veel heldere licht.
Deze heb ik geschakeld icm de buitenboards mistlampen de standaard op de 1150 zijn. De extra mistlamp achter is nu een extra remlicht want ik vind dat zichtbaarheid bij remmen veel vaker dan rijden in de dikke mist voorkomt
Als extra's is een originele brandblusser, plaats voor de wapenstok en ik denk aan een een geheim schakelaar om te sirene af en toe bij goed gelegenheid te laten looien. Een nieuwe Z-teknik V-stream ruit geplaats en uiteraard Grip Puppies en Fenda Extenda voor en achter.
De spuitwerk is gedaan door Monique. Die doet dit als bijverdienste in haar vrijetijd en is een vrouw van een buurman op het terrein. En de CHP stikkers zijn ook door een buurman firma Precipio gedaan. De mooie retro reflectieve belettering is gedaan door onze eigen forum medebeheerder Walter. Mijn dank aan allen die hebben mij geholpen om deze te realiseren.
Het geluid uit de Laser uitlaat demper is iets dieper dan wat ik gewend ben maar wel mooi. Ik heb altijd de California RT-P heel mooi omdat voor mij de zwart-wit combinatie is DE classic politie voertuig style.
gr, Kenny