R1150rt met 100.000 kim op de teller
Moderator: RT_Patrick
- Snellecees
- Type: R1200RT
- Bijz: en een 33 jaar oude BMW R100rt
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Breda
Ik ben op zoek naar een R1150RT waarmee ik ongeveer 5000 km per jaar ga maken net zoals nu met mijn R100RT. Ik hoef dan niet zo nodig een motor met weinig kilometers, zo'n RT kan gemakkelijk 2 ton halen. Maar goed waar moet ik op letten bij een motor met 100.000 km en wat voor problemen die hersteld moeten worden kan ik dan verwachten
Vriendelijke groet
Cees
Vriendelijke groet
Cees
- Berrybeer
- 2023
- Type: R1150RT
- Bijz: met alles d'rop & d'ran..
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Uden
Re: R1150rt met 100.000 kim op de teller
Zoals gewoonlijk heb ik dan maar één tip Cees; er eentje uitzoeken, of laten zoeken, en vervolgens altijd eerst laten keuren door Vioma (Peter) / Kenny / Erik (v. Lent) ,en wederom in willekeurige volgorde.
.Km-standen zeggen immers niet zo heel veel, het gaat er om hoe de brommert is onderhouden en door wie 8)

- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Dag Cees,
Ik weet dat onze "huisreparateur" Kenny van http://www.motorserviceamersfoort.com momenteel een beauty van een
heeft staan met iets meer dan een ton erop.
Als je geinteresseerd ben moet je maar eens naar zijn website gaan en contact met hem opnemen voor een bezigiging.
De motor wordt nog niet op zijn website aangeboden.
Jos
Ik weet dat onze "huisreparateur" Kenny van http://www.motorserviceamersfoort.com momenteel een beauty van een

Als je geinteresseerd ben moet je maar eens naar zijn website gaan en contact met hem opnemen voor een bezigiging.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Snellecees schreef:Ik ben op zoek naar een R1150RT waarmee ik ongeveer 5000 km per jaar ga maken net zoals nu met mijn R100RT. Ik hoef dan niet zo nodig een motor met weinig kilometers, zo'n RT kan gemakkelijk 2 ton halen. Maar goed waar moet ik op letten bij een motor met 100.000 km en wat voor problemen die hersteld moeten worden kan ik dan verwachten
Vriendelijke groet
Cees
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Hoi Cees,
Ik heb de 1150 bij Kenny gezien,mooie RT ik zou zeker even gaan kijken en proefrijden.
Groet Harry
Ik heb de 1150 bij Kenny gezien,mooie RT ik zou zeker even gaan kijken en proefrijden.
Groet Harry
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Jos WRSM schreef:Dag Cees,
Ik weet dat onze "huisreparateur" Kenny van http://www.motorserviceamersfoort.com momenteel een beauty van eenheeft staan met iets meer dan een ton erop.
Als je geinteresseerd ben moet je maar eens naar zijn website gaan en contact met hem opnemen voor een bezichtiging.
![]()
Jos
Snellecees schreef:Ik ben op zoek naar een R1150RT waarmee ik ongeveer 5000 km per jaar ga maken net zoals nu met mijn R100RT. Ik hoef dan niet zo nodig een motor met weinig kilometers, zo'n RT kan gemakkelijk 2 ton halen. Maar goed waar moet ik op letten bij een motor met 100.000 km en wat voor problemen die hersteld moeten worden kan ik dan verwachten
Vriendelijke groet
Cees
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Staat er ook nog een op marktplaats. Een rode. Ziet er goed uit en lijkt niet te duur. "Mooie BMW R 1150 RT abs (bj 2001) veel extra's; BMW R1150RT" vraagprijs 5100 euro Standplaats Horst LimburgSnellecees schreef:Ik ben op zoek naar een R1150RT waarmee ik ongeveer 5000 km per jaar ga maken net zoals nu met mijn R100RT. Ik hoef dan niet zo nodig een motor met weinig kilometers, zo'n RT kan gemakkelijk 2 ton halen. Maar goed waar moet ik op letten bij een motor met 100.000 km en wat voor problemen die hersteld moeten worden kan ik dan verwachten
Vriendelijke groet
Cees
- Dingelbert
- Bijz: Full options, Rapid Bike Kit, Laser uitlaat
- Woonplaats of omgeving: Horst
Is een hele mooieRTeetje schreef:Staat er ook nog een op marktplaats. Een rode. Ziet er goed uit en lijkt niet te duur. "Mooie BMW R 1150 RT abs (bj 2001) veel extra's; BMW R1150RT" vraagprijs 5100 euro Standplaats Horst LimburgSnellecees schreef:Ik ben op zoek naar een R1150RT waarmee ik ongeveer 5000 km per jaar ga maken net zoals nu met mijn R100RT. Ik hoef dan niet zo nodig een motor met weinig kilometers, zo'n RT kan gemakkelijk 2 ton halen. Maar goed waar moet ik op letten bij een motor met 100.000 km en wat voor problemen die hersteld moeten worden kan ik dan verwachten
Vriendelijke groet
Cees

viewtopic.php?f=7&t=4902
vriendelijke groet,
Peter
- JoJothefirst
- 2024
- Bijz: zumo XT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Groningen
Cees
het is al even genoemd: Kenny (MotorService Amersfoort) heeft er eentje staan op dit moment
viewtopic.php?f=7&t=4907
Succes met het zoeken
JoJo
het is al even genoemd: Kenny (MotorService Amersfoort) heeft er eentje staan op dit moment
viewtopic.php?f=7&t=4907
Succes met het zoeken
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
JoJo
Have some courtesy, have some sympathy, have some taste. (Mick Jagger)
En die bij Kenny staat is van mij geweest........ :lol:
Heb er anderhalf jaar met ontzettend veel plezier op gereden. (25.000 km)
Altijd bij Kenny zijn beurten gehad.
Dus deze motor kun je met een gerust hart kopen van Kenny..........
Reden van verkoop was een geweldige R1200RT die te koop stond................
Grtjs Tuono

Heb er anderhalf jaar met ontzettend veel plezier op gereden. (25.000 km)
Altijd bij Kenny zijn beurten gehad.
Dus deze motor kun je met een gerust hart kopen van Kenny..........

Reden van verkoop was een geweldige R1200RT die te koop stond................

Grtjs Tuono

- Snellecees
- Bijz: en een 33 jaar oude BMW R100rt
- Woonplaats of omgeving: Breda
Bedankt voor jullie meedenken. Ik ben me nu een beetje aan het orienteren en wil er toch pas een kopen als het weer wat beter weer wordt, volgend voorjaar dus. Ik rij deze winter nog op mijn R100rt.
Cees
Cees
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 2767 Weergaves
-
Laatste bericht door Wimis
-
- 11 Reacties