Motor huren in Los Angeles

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

stefke
Type: R1100RT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: veluwe

Motor huren in Los Angeles

Ongelezen bericht door stefke »

Dag forumvrienden,

In januari ga ik voor de baas een weekje naar L.A. :-) Omdat het daar dan goed weer kan zijn, dacht ik eraan een motor te huren. Ik heb 1 vrije dag, maar moet een van de andere dagen ook nog een mooi stuk langs de kust naar het zuiden rijden.

Heeft iemand ervaring met motorverhuur in Amerika en Los Angeles in het bijzonder? Ik kon via google niet heel veel vinden, maar zag al wel dat een Harley waarschijnlijk het minste kost :D

Groeten, Stefke
Groet, Steven
EL SCORPIO
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Re: Motor huren in Los Angeles

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

Even gegoogled en vond dit:

http://www.rental-motorcycle.com/nameri ... ental.html

http://www.eaglerider.com/vehicle-list.aspx Een ST1300 net zo duur als een Harley.
stefke
Type: R1100RT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: veluwe

Ongelezen bericht door stefke »

Bedankt voor de link. Is inderdaad dezelfde prijs en goedkoper dan het adres dat ik had gevonden. Alleen een Sportster is nog wat goedkoper.
Groet, Steven
Bimmert

Ongelezen bericht door Bimmert »

Ik kom daar vaak voor mijn werk, we hebben een kantoor daar. Heb 5-6 keer bij Eagleriders gehuurd. Erg goede club, professionele lui, met veel keus. Meestal hebben ze zowel een 1200RT als een 1200 GSA die minder dan 1 jaar oud zijn. En als je een keer Harley wilt rijden: ze hebben er letterlijk honderden. Vooral ten noorden van Los Angeles kun je fantastisch rijden. Ten zuiden meer als je van kust houd. Ten noorden kun je heel snel van prachtige kustwegen via mooi Canyons de bergen in. PM me maar even voor een route als je interesse hebt.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”