Pas op: Motoragenten leren nog beter schieten vanaf motor!
Moderator: RT_Patrick
Pas op: Motoragenten leren nog beter schieten vanaf motor!
VENLO - Zestien motoragenten uit Brabant en Limburg kwamen donderdag bij elkaar op een vliegveld in Venlo.
Ze kregen daar training in motorbeheersing, schieten vanaf de motor en het gebruik van pepperspray vanuit het zadel.
Voor motoragenten zijn bedreigende situaties soms wezenlijk anders dan voor surveillanten in de auto, zegt instructeur Gert.
De motoragenten vinden zelf dat het het op peil houden van de vaardigheden een must is.
[media]AskBA8oHEAs[/media]
Ze kregen daar training in motorbeheersing, schieten vanaf de motor en het gebruik van pepperspray vanuit het zadel.
Voor motoragenten zijn bedreigende situaties soms wezenlijk anders dan voor surveillanten in de auto, zegt instructeur Gert.
De motoragenten vinden zelf dat het het op peil houden van de vaardigheden een must is.
[media]AskBA8oHEAs[/media]
- Wullum
- Type: R1250RT
- Bijz: Elegance in Manhattan Grün Metallic
- Land: DE
- Woonplaats of omgeving: Lkr. HN
Re: Pas op: Motoragenten leren nog beter schieten vanaf moto
Hmmm, ik heb mijn VRO-1 ook op die baan bij Venlo gedaan, maar ben daarbij gelukkig niet beschoten :lol:
Gelukkig zie ik niet dat ze leren schieten bij 120 km/h in achtervolging
Gelukkig zie ik niet dat ze leren schieten bij 120 km/h in achtervolging

Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
- AGVerheij
- Type: R1200RT
- Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Utrecht
Mwwwah, als ik op het einde het doelwit zo zie hoef je na een schietpartij alleen maar even de boel te wassen :lol:
Of is dat alleen bij het oefenen ??
, GerbeRT
Of is dat alleen bij het oefenen ??
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Groets, GerbeRT
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
- Robin0341
- Type: R1250RT
- Bijz: 2024 Sport racing blue metallic 2
- Land: NLD
- Woonplaats of omgeving: Ermelo
Ik snap wel waarom....dutchmidiman schreef:De motoragenten vinden zelf dat het het op peil houden van de vaardigheden een must is

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
-
Nieuw bericht 17 én 18 oktober 2020 TTTourtocht vanaf de redactie van Motor.nl
door fransgabler » » in Motorevenementen - 5 Reacties
- 3684 Weergaves
-
Laatste bericht door EileRT