Rits kapot
Moderator: RT_Patrick
Rits kapot
Heb ik net mijn nieuwe motor, gaat de rits voor de inzet van de waterdichte voering kapot! En wij weten allemaal hoe nat het juist nu is, dus echt geen tijd om enkele weken mijn jas te moeten missen.
Het defect was simpel: het hele gedeel, waarmee je aan de rits trekt was spontaan afgebroken. En er was niets om nog wat aan vast te maken.
Maar het resultaat was wel, dat de rits niet gebruikt kon worden!
Het blijkt dat er een snelle EN goedkope oplossing bestaat.
1 minuut om de oude zipper kapot te knijpen, 30 seconden om de nieuwe er aan te zetten en 1,5 minuut om te testen……
Die vriendelijke dame doet dat met 3 minuten werk, kosten € 7,95 en alles in orde!
En de Zlideon zipper is ook gewoon (in alle maten en kleuren) op haar webshop te bestellen.
Ook problemen met openspringende ritsen kun je klaarblijkelijk met een nieuw Zlideon eenvoudig oplossen.
Dit is echt een oplossing die je gezien moet hebben:
http://www.ellenfashion.nl/index.php?op ... &Itemid=16
Ik ben al overtuigd, sinds zaterdag al verschillende demonstraties gegeven, het werkt ontzettend simpel maar werkelijk perfect!
Het defect was simpel: het hele gedeel, waarmee je aan de rits trekt was spontaan afgebroken. En er was niets om nog wat aan vast te maken.
Maar het resultaat was wel, dat de rits niet gebruikt kon worden!
Het blijkt dat er een snelle EN goedkope oplossing bestaat.
1 minuut om de oude zipper kapot te knijpen, 30 seconden om de nieuwe er aan te zetten en 1,5 minuut om te testen……
Die vriendelijke dame doet dat met 3 minuten werk, kosten € 7,95 en alles in orde!
En de Zlideon zipper is ook gewoon (in alle maten en kleuren) op haar webshop te bestellen.
Ook problemen met openspringende ritsen kun je klaarblijkelijk met een nieuw Zlideon eenvoudig oplossen.
Dit is echt een oplossing die je gezien moet hebben:
http://www.ellenfashion.nl/index.php?op ... &Itemid=16
Ik ben al overtuigd, sinds zaterdag al verschillende demonstraties gegeven, het werkt ontzettend simpel maar werkelijk perfect!
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
- Marianne
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: BMW F800GT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Scherpenzeel (Gld)
Re: Rits kapot
Wow, daar ben ik als vrouw wel erg blij mee. Want meestal ben ik hier in huis meestal de pineut om ritsen te vervangen. Bedankt voor de tip! 

Groeten Marianne
Ik geniet van het leven en ik geniet van motorrijden
BMW F800GT(2018), maart 2018 - ???, met BMW Navigator VI
Voorheen: BMW R1200RT(2010) 2014 - 2018, BMW R1200RT(2007) 2010 - 2014, BMW R1150RT, 2006 - 2010, BMW K75RT, 2004 - 2005
Ik geniet van het leven en ik geniet van motorrijden
BMW F800GT(2018), maart 2018 - ???, met BMW Navigator VI
Voorheen: BMW R1200RT(2010) 2014 - 2018, BMW R1200RT(2007) 2010 - 2014, BMW R1150RT, 2006 - 2010, BMW K75RT, 2004 - 2005
- gasgever
- Type: R1200RT
- Bijz: Corbin zadel / Nedplex ruit/Sena s20/garmin XT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Breda
Hallo beste mensen
Wat betreft de rits het volgende adres en de Website.
In dit knusse winkeltje ben ik al verschillende keren geholpen.
met een kapotte rits:(ook in van mijn leren kleding)
www.jabo-wolshop.nl.
Pastoor v. Eekelenstraat. 27.
.... .. Schijf (noord brabant)
tel 0165-342467.
Gr Ger.v.Bijnen.
Gasgever
Wat betreft de rits het volgende adres en de Website.
In dit knusse winkeltje ben ik al verschillende keren geholpen.
met een kapotte rits:(ook in van mijn leren kleding)
www.jabo-wolshop.nl.
Pastoor v. Eekelenstraat. 27.
.... .. Schijf (noord brabant)
tel 0165-342467.
Gr Ger.v.Bijnen.
Gasgever
Motorgroet Ger
- Willem Rietveld
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: 2014
- Land: Ned
- Woonplaats of omgeving: Almere
Hallo,
ik had de site van ZlideOn een jaar of anderhalf geleden gezien en dacht; is misschien wel wat. Nu al weer een hele tijd met twee grotere paperclips in de broekspijpen, dat ging ook wel best.
Nu ik de tip hier weer langs zag komen toch maar weer EllenFashion opgezocht en meteen maar twee runners besteld.
Vanmorgen met de post binnengekomen (zitten netjes in twee schroefkokertjes verpakt) en meteen maar gemonteerd. Ritsen gaan weer goed, nog even afwachten hoe het zich houd.
Heb ik toch voor 15,90 + 0,92 verzendkosten = 16,82 weer een hele knappe broek.
Het monteren is inderdaad een fluitje van een cent.
In mijn omgeving hoor ik toch best vaak dat er een handvatje van een runner stukgaat en de rest nog goed is van de rits, dus de mond tot mond reclame mag van mij zeker zijn werk doen voor deze webshop (ze was op vakantie, maar tóch direct een berichtje gehad dat het daardoor een weekje ging duren...)
, Willem.
ik had de site van ZlideOn een jaar of anderhalf geleden gezien en dacht; is misschien wel wat. Nu al weer een hele tijd met twee grotere paperclips in de broekspijpen, dat ging ook wel best.
Nu ik de tip hier weer langs zag komen toch maar weer EllenFashion opgezocht en meteen maar twee runners besteld.
Vanmorgen met de post binnengekomen (zitten netjes in twee schroefkokertjes verpakt) en meteen maar gemonteerd. Ritsen gaan weer goed, nog even afwachten hoe het zich houd.
Heb ik toch voor 15,90 + 0,92 verzendkosten = 16,82 weer een hele knappe broek.
Het monteren is inderdaad een fluitje van een cent.
In mijn omgeving hoor ik toch best vaak dat er een handvatje van een runner stukgaat en de rest nog goed is van de rits, dus de mond tot mond reclame mag van mij zeker zijn werk doen voor deze webshop (ze was op vakantie, maar tóch direct een berichtje gehad dat het daardoor een weekje ging duren...)
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Keep on beeming
Honda CB72, Honda CB550K3, 28 jaar vier wielen, BMWR1100RT, BMWR1200RT, BMWR1200RT/LC
Honda CB72, Honda CB550K3, 28 jaar vier wielen, BMWR1100RT, BMWR1200RT, BMWR1200RT/LC
- Willem Rietveld
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: 2014
- Land: Ned
- Woonplaats of omgeving: Almere
Aanvulling: bleef van de week met mijn broek achter de voetsteun "haken" bij het afstappen/parkeren.
En ja hoor, de rits stond dus halverwege "open". Bij je originele rits dus een probleem, de runner met veel moeite proberen weer omhoog te krijgen en over het punt waar hij weer dicht is te krijgen.
Met deze vervangingsrunner dus nu ook geen enkel probleem.
Gewoon weer openklikken, runner eraf nemen en op de plek waar de rits weer in elkaar zit erover zetten en weer dichtklikken. 30 sec. werk.
, Willem.
En ja hoor, de rits stond dus halverwege "open". Bij je originele rits dus een probleem, de runner met veel moeite proberen weer omhoog te krijgen en over het punt waar hij weer dicht is te krijgen.
Met deze vervangingsrunner dus nu ook geen enkel probleem.
Gewoon weer openklikken, runner eraf nemen en op de plek waar de rits weer in elkaar zit erover zetten en weer dichtklikken. 30 sec. werk.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Keep on beeming
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 10226 Weergaves
-
Laatste bericht door R1100R Rider
-
- 50 Reacties