Moderator: RT_Patrick
Moest erg lachen om deze leuke omschrijving.Baird schreef:Tenzij je gynaecoloog bent zullen de kuipdelen er af moeten.
Hoi Fernandfernand schreef:Hallo,wie kan mij in het kort uitleggen hoe ik een xenon lamp(set)installeer op mijne rt,met ev foto's erbij,kan ik er gemakkelijk aan zonder de kuip te demonteren,waar moet ik op letten,waar geraak ik de bekabeling kwijt ???(heb de set al in mijn bezit,hid bi-xenon h4)maar durf er niet aan beginnen zonder wat uitleg,ik hoor het wel,alvast bedankt !!!!!!!!!!!![]()
Oké,ik laat nog iets weten wanneer ik er aan ga beginnen,alvast bedankt voor de snelle reactie allemaal !!!Benji schreef:Hoi Fernandfernand schreef:Hallo,wie kan mij in het kort uitleggen hoe ik een xenon lamp(set)installeer op mijne rt,met ev foto's erbij,kan ik er gemakkelijk aan zonder de kuip te demonteren,waar moet ik op letten,waar geraak ik de bekabeling kwijt ???(heb de set al in mijn bezit,hid bi-xenon h4)maar durf er niet aan beginnen zonder wat uitleg,ik hoor het wel,alvast bedankt !!!!!!!!!!!![]()
Ik wil je wel effe uitleggen hoe je de kuip moet demonteren, mijn moeder woont in Riemst, dus ik kom dikwijls bij jouw in de buurd. Kost hoogstens 10 á 15 minuten om te demonteren.
Groetjes Benji
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!