De allerslechtste chauffeur van Nederland
Moderator: RT_Patrick
De allerslechtste chauffeur van Nederland
Heb ik zitten kijken naar de uitzending van "De allerslechtste chauffeur van Nederland", begin mij het eerst enorm te verbazen.
Te verbazen dat er blijkbaar dergelijke verkeersdeelnemers zijn, die volgens mij een engelbewaarder permanent op hun schouder hebben zitten.
Als ik hun gedragingen zie, hoewel ik mij werkelijk afvraag of dit realistisch is of wellicht toch deels in scene is gezet, zou ik verwachten dat ze om de haverklap bij een ongeval betrokken zouden zijn.
Of tenminste regelmatig schade rijden.
Daarna begon ik mij ook een beetje te irriteren;
Ik begon mij af te vragen of hun omgeving hierop had moeten ingrijpen, want zoals het in het programma getoond wordt, zijn zij een daadwerkelijk gevaar op de weg.
En dan bedoel ik niet het missen van bepaalde routine(s), maar gewoon "normaal" verkeersgedrag en handelingen, hele basis-vaardigheden.
Als het mijn familie was zou ik geneigd zijn te roepen "idioot, waar ben je mee bezig".
Maar uiteindelijk begon ik ook aan mijzelf te irriteren;
Deels omdat het programma mij schijnbaar intrigeert in dit soort "voyeurisme", wat men vaak placht "real life" te noemen, verder te kijken (ik kijk heel weinig tv anders dan de bekende Discovery, National Geographic en dergelijke).
Ik was echt verbaasd, ook op mijzelf.
Te verbazen dat er blijkbaar dergelijke verkeersdeelnemers zijn, die volgens mij een engelbewaarder permanent op hun schouder hebben zitten.
Als ik hun gedragingen zie, hoewel ik mij werkelijk afvraag of dit realistisch is of wellicht toch deels in scene is gezet, zou ik verwachten dat ze om de haverklap bij een ongeval betrokken zouden zijn.
Of tenminste regelmatig schade rijden.
Daarna begon ik mij ook een beetje te irriteren;
Ik begon mij af te vragen of hun omgeving hierop had moeten ingrijpen, want zoals het in het programma getoond wordt, zijn zij een daadwerkelijk gevaar op de weg.
En dan bedoel ik niet het missen van bepaalde routine(s), maar gewoon "normaal" verkeersgedrag en handelingen, hele basis-vaardigheden.
Als het mijn familie was zou ik geneigd zijn te roepen "idioot, waar ben je mee bezig".
Maar uiteindelijk begon ik ook aan mijzelf te irriteren;
Deels omdat het programma mij schijnbaar intrigeert in dit soort "voyeurisme", wat men vaak placht "real life" te noemen, verder te kijken (ik kijk heel weinig tv anders dan de bekende Discovery, National Geographic en dergelijke).
Ik was echt verbaasd, ook op mijzelf.
Re: De allerslechtste chauffeur van Nederland
Hoi Rob,
Heel herkenbaar. Ik heb besloten deze duidelijk in scene gezette pulptelevisie niet te bekijken. Da's de enige manier om er vanaf tekomen.
Groetjes
Paul
Heel herkenbaar. Ik heb besloten deze duidelijk in scene gezette pulptelevisie niet te bekijken. Da's de enige manier om er vanaf tekomen.
Groetjes
Paul
Ik heb gisteren ook heel even in het begin gekeken wat het was, tot ik die jonge gast zag die wist dat het parkoers een woonerf voorstelde en dat hij daar rustig in moest rijden. Vervolgens gaat die idioot er volgas in en rijdt alles ondersteboven. Op dat moment was het mij heel erg duidelijk dat dit een flauwekul programma is en was ik er klaar mee en zal het ook niet meer kijken.
Ik kan mijn tijd wel nuttiger besteden :) .
Ik kan mijn tijd wel nuttiger besteden :) .
Dat was het woord wat ik zocht; pulptelevisie.
Bedankt!
In het begin zat ik bijna te twijfelen aan mijn geestelijke vermogens dat ik het programma misschien verkeerd begreep of zo.
Maar het is duidelijk; laag-bij-de-grond's vermaak.
Dat was vroeger meer de commerciële, zonde dat dit van ons belastingsgeld nu ook doorgedrongen is op de publieke omroep.
Hoewel, het is BNN, en die zijn altijd wat tegendraads, wat ansicht prima is.
Zonde van de zendtijd, is mijn mening.
Bedankt!

In het begin zat ik bijna te twijfelen aan mijn geestelijke vermogens dat ik het programma misschien verkeerd begreep of zo.
Maar het is duidelijk; laag-bij-de-grond's vermaak.
Dat was vroeger meer de commerciële, zonde dat dit van ons belastingsgeld nu ook doorgedrongen is op de publieke omroep.
Hoewel, het is BNN, en die zijn altijd wat tegendraads, wat ansicht prima is.
Zonde van de zendtijd, is mijn mening.
Ik kijk niet naar die rommel. En er is zeer veel van die rommel mijns inziens. Alles staat in het teken om de kijker op de bank voor de tv te houden. Dus desnoods wordt ook alles in scene gezet/geknipt/geplakt om het er door te krijgen. Kortom, ik kijk bijna geen televisie meer. Maar iedereen die er wel met plezier naar kijkt moet dat vooral blijven doen: Ontspanning heet dat. Ik kijk bv. nog wel graag naar cabaratier. En die l*lt en verzint er ook maar een eind op los om een leuk verhaaltje te maken.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 9714 Weergaves
-
Laatste bericht door Wildripper
-
- 3 Reacties