afslaan
Moderator: RT_Patrick
- roelbon
- Type: R1100RT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: capelle aan den ijss
afslaan
hallo vrienden,
problemen met mijn 1100rt,al 2x met pech langs de weg gestaan,valt plotseling uit geen gesputter og gestotter maar boem afgelopen als ik dan langs de kant sta en hem probeer te starten dan slaat ie direkt aan maar als ik dan maar een beetje gas geef is het al afgelopen.................als ik hem de volgende dag weer pak is er niks aan de hand gewoon starten en weg rijden ben al bij motoport geweest maar ja. als ie het doet dan weten zie niet waar ze moeten zoeken.................de medewerker van de anwb zij na de motor niet te onderzocht te hebben dat het vermoedelijk de brandstofponp kan zijn.............. wie weet raad-----alvast bedankt voor jullie aandacht
vriendelijke groet roel,
problemen met mijn 1100rt,al 2x met pech langs de weg gestaan,valt plotseling uit geen gesputter og gestotter maar boem afgelopen als ik dan langs de kant sta en hem probeer te starten dan slaat ie direkt aan maar als ik dan maar een beetje gas geef is het al afgelopen.................als ik hem de volgende dag weer pak is er niks aan de hand gewoon starten en weg rijden ben al bij motoport geweest maar ja. als ie het doet dan weten zie niet waar ze moeten zoeken.................de medewerker van de anwb zij na de motor niet te onderzocht te hebben dat het vermoedelijk de brandstofponp kan zijn.............. wie weet raad-----alvast bedankt voor jullie aandacht
vriendelijke groet roel,
- Hazeldonk
- Type: R1200RT
- Bijz: Xenon verlichting, valbeugels, HyperPro veren.
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Dordrecht
- Contacteer:
Re: afslaan
Ik denk dat de ANWB = WW gelijk heeft, het uitvallen zonder gesputter en niet willen starten, moet je zoeken in de brandstofpomp en vervangen is de beste optie. _002
Ben
Ben
R 1200RT 2005 met Pilot Xenon 5000K, Zumo 350LM, SHOEI MULTITEC, SENA SMH5 headset, Nikon D60 en Sony Cyber-shot. Lid BMW Club Nederland, ANWB, WW.
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
Hall gevers kunnen ook plotseling ophouden zonder sputteren ,daar zou ik beginnen te zoeken
Bij koude motor doen ze het weer een poosje en houden er warm weer mee op.
Als de hall gevers er mee ophouden stopt ook je benzine pomp .
Bij koude motor doen ze het weer een poosje en houden er warm weer mee op.
Als de hall gevers er mee ophouden stopt ook je benzine pomp .
- roelbon
- Type: R1100RT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: capelle aan den ijss
bedankt voor jullie aan dacht,ik ga ermee aan de slag.
laat jullie weten hoe het afloopt
groet roel
laat jullie weten hoe het afloopt
groet roel
- gasgever
- Type: R1200RT
- Bijz: Corbin zadel / Nedplex ruit/Sena s20/garmin XT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Breda
Hoi Roel
Hierbij nog even mijn reactie op jou probleem.
Tijdens de toerrit,uitgezet door promotor i.v.m. de G.P.S curses in Slenaken,kwam ik na het nuttigen van een overheerlijke uitsmijter bij mijn motor aan, en wou hem starten maat het zelfde als bij jou wel starten maar gelijk weer wegvallen.
K.N.M.V. gebeld voor pechhulp was heel snel terplaatsen waarbij de monteur met mijn alarm blokje aan de gang ging ging en jawel hij starte weer dus op weg maar weer. Helaas na 3 km in een bocht rechts naar boven viel hij weer uit voor de tweede keer gebeld en ja Hoor op transport Naar de BMW dealer Mokam In Maastricht waar mijn motor op dinsdag morgen aankwam en zij mij dinsdag avond belde dat mijn motor gereed was om op te halen (lekker Snel)
Het probleem was dus Dat ze de brandstofpomp electronica hebben gecotroleerd en de module vervangen dus ook de adaptiewaarden ingeleerd en uitgelezen hebben.
Hopelijk Kan je met dit verhaal wat betreft jou probleem wat meer.
Ger .v. Bijnen (gasgever)
Hierbij nog even mijn reactie op jou probleem.
Tijdens de toerrit,uitgezet door promotor i.v.m. de G.P.S curses in Slenaken,kwam ik na het nuttigen van een overheerlijke uitsmijter bij mijn motor aan, en wou hem starten maat het zelfde als bij jou wel starten maar gelijk weer wegvallen.
K.N.M.V. gebeld voor pechhulp was heel snel terplaatsen waarbij de monteur met mijn alarm blokje aan de gang ging ging en jawel hij starte weer dus op weg maar weer. Helaas na 3 km in een bocht rechts naar boven viel hij weer uit voor de tweede keer gebeld en ja Hoor op transport Naar de BMW dealer Mokam In Maastricht waar mijn motor op dinsdag morgen aankwam en zij mij dinsdag avond belde dat mijn motor gereed was om op te halen (lekker Snel)
Het probleem was dus Dat ze de brandstofpomp electronica hebben gecotroleerd en de module vervangen dus ook de adaptiewaarden ingeleerd en uitgelezen hebben.
Hopelijk Kan je met dit verhaal wat betreft jou probleem wat meer.
Ger .v. Bijnen (gasgever)
Motorgroet Ger
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht