http://www.ascycles.com/detail.aspx?ID=119797
Vreemd genoeg is er geen info te vinden op HyperPro's website?

Ben benieuwd!
Moderator: RT_Patrick
Iets om te vragen / bespreken op 18 juni bij Hyperprodutchmidiman schreef:Heeft iemand als eens gekeken naar de HyperPro ESA Controler of is er bekend mee?
Ik heb er naar gekeken toen deze uitkwam en was gelijk genezen toen ik de prijs zag - $ 899.dutchmidiman schreef:Heeft iemand als eens gekeken naar de HyperPro ESA Controler of is er bekend mee?
http://www.ascycles.com/detail.aspx?ID=119797
Vreemd genoeg is er geen info te vinden op HyperPro's website?![]()
Ben benieuwd!
Goed idee, als ik "overgestapt" ben.Jan R1200RT schreef:Iets om te vragen / bespreken op 18 juni bij Hyperpro:
Ja, ik heb mij aangemeld, alleen op welke motor is nog heel even spannend.Jan R1200RT schreef:Jij gaat toch ook:
Dat lijkt mij voor hen inderdaad wenselijk voor HyperPro.Jan R1200RT schreef:Misschien even van te voren doorgeven dat je hier meer van wilt weten zodat ze zich kunnen voorbereiden / het bij de hand hebben:
Maar als je vering nog op orde is, ga je, in mijn optiek althans, geen nieuwe (HyperPro) veren aanschaffen, en is dit wellicht het overwegen waard ter verhoging van het comfort. Een soort "poor-man's" ESA IIHansD schreef:Ik heb er naar gekeken toen deze uitkwam en was gelijk genezen toen ik de prijs zag - $ 899.
....Voor dat geld koop ik liever Hyperpro veren en houd dan nog een heleboel geld over.
Ook een goede vraag voor de workshop.dutchmidiman schreef:Maar als je vering nog op orde is, ga je, in mijn optiek althans, geen nieuwe (HyperPro) veren aanschaffen, ....de ESA versie van de HyperPro veren zullen duurder zijn dan de niet-ESA versie, denk ik
We zijn er al bijna uit. Ik zal Bas vragen hier een eindoordeel over uit te sprekenJan R1200RT schreef:
Misschien even van te voren doorgeven dat je hier meer van wilt weten zodat ze zich kunnen voorbereiden / het bij de hand hebben
Dat lijkt mij voor hen inderdaad wenselijk voor HyperPro.
Waarschijnlijk een berichtje aan Ralph Romein ?
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!