- Laser MotoTronic chip

of
- Wunderlich Performance Controler

Ik hoor graag jullie ervaringen voordat ik een keuze maak.
Alvast enorm bedankt!
Moderator: RT_Patrick
Dat is gewoon een nieuwe chip voor de Motronic? Misschien past dat dan goed bij een uitlaat van Laser; ik heb wel eens horen zeggen dat de motor daar op moet worden aangepast omdat het anders niet goed rijdt. Mocht je aan tuning denken, kan ik je Mile Pajic aanbevelen. Buiten dat het een voormalig buurman van me is (toen ik een klein mannetje was in Den Haag, zat met zijn broertje in de klas) is het een ex-wegracer en r&d floeperd van Laser. Hij kan een Laser (of ander merk) op je machine pas maken (aansluiting op maat dus) kost je nog geen €400 incl montage geloof ik. Ik heb geen aandelen, maar ik speelde een tijdje terug met het idee. Ik zou er dan ook een tuning aan willen koppelen. Niet om harder te rijden, maar om 'm lekkerder te laten rijden, (nóg) soepeler. Beetje meer 'grunt' onderin.dutchmidiman schreef:ik heb de keuze gemaakt, het wordt de chip van Laser Exchaust, die blijft m.i. binnen de veilige marges.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!