KFR oplossing bij kop revisie
Moderator: RT_Patrick
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
KFR oplossing bij kop revisie
Deze twinspark cilinderkoppen heb ik op mijn 1150 motorfiets. Het is ook verkrijgbaar voor de 1100.
Niet een alledaagse farkel maar als je aan nieuwe kleppen toe bent en van alle laag torental stotteren af wil dan kan ik deze aanbevelen.
http://www.sjbmw.com/parts.asp?searchtype=0&cat=Engine" onclick="window.open(this.href);return false;
Gr,
Kenny
Niet een alledaagse farkel maar als je aan nieuwe kleppen toe bent en van alle laag torental stotteren af wil dan kan ik deze aanbevelen.
http://www.sjbmw.com/parts.asp?searchtype=0&cat=Engine" onclick="window.open(this.href);return false;
Gr,
Kenny
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Re: KFR oplossing bij kop revisie
Ik heb deze tegen KFR en laag toerental stotteren (Rapid Bike 1 module). Werkt prima, niet alleen soepeler motor, maar ook betere gasresponse...ksimon schreef:Deze twinspark cilinderkoppen heb ik op mijn 1150 motorfiets. Het is ook verkrijgbaar voor de 1100.
Gr,
Kenny

Gekocht en perfect afgesteld door Ruud Fredriks in Goes:
http://www.tovami.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hans
Hans,
Ook een leuke optie om KFR uit de wereld te helpen. De link naar de Tovami prijslijst is niet in orde en ik was benieuwd wat je inclusief afstellen kwijt was ? Naar aanvankelijk installatie moet je de module nogmaals afstellen?
De Rapid bike toverdoos lijkt mij een goede plug en play oplossing. Mijn suggestie voor de cilinderkoppen was meer bedoeld voor mensen die aan een revisie toe zijn. Maar in iedere geval geloof ik dat er genoeg mensen op het forum zijn die alle informatie hierover kunnen verteren. Misschien komen meer suggesties binnen???
Gr,
Kenny
Ook een leuke optie om KFR uit de wereld te helpen. De link naar de Tovami prijslijst is niet in orde en ik was benieuwd wat je inclusief afstellen kwijt was ? Naar aanvankelijk installatie moet je de module nogmaals afstellen?
De Rapid bike toverdoos lijkt mij een goede plug en play oplossing. Mijn suggestie voor de cilinderkoppen was meer bedoeld voor mensen die aan een revisie toe zijn. Maar in iedere geval geloof ik dat er genoeg mensen op het forum zijn die alle informatie hierover kunnen verteren. Misschien komen meer suggesties binnen???
Gr,
Kenny
- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Ik dacht iets boven de Euro 400. Ik ben benieuwd welke andere wegen nog meer naar Rome leiden....ksimon schreef:Hans,
Gr,
Kenny
Hans
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 38 Reacties
- 19887 Weergaves
-
Laatste bericht door Bert M
-
- 257 Reacties