Defect temp/bezine/schakel-display
Moderator: RT_Patrick
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Defect temp/bezine/schakel-display
Een wasbeurt met de hoge druk straal zal voor mijn digitale temp/benzine/schakel-display teveel nattigheid opgeleverd hebben. Want een gronde reiniging van alle stekkers heeft niet opgeleverd dat het ding iets wil indiceren; alle indicatoren zijn blanco. Kleine waterdruppeltjes parelen soms aan de binnenzijde van het display....
Heeft iemand heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig nog een exemplaar liggen?
Ik houd me aanbevolen!
groet!
Martin(i)
Heeft iemand heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig nog een exemplaar liggen?
Ik houd me aanbevolen!
groet!
Martin(i)
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Re: Defect temp/bezine/schakel-display
Hallo Martin,
Soms kan je zoiets wat uren op de kamerverwarming laten staan met een goede resultaat.
Ook tijdens het terugzetten de contacten op de display module en de motor bedrading met een klein beetje WD40 inspuiten.
Gr,
Kenny
Soms kan je zoiets wat uren op de kamerverwarming laten staan met een goede resultaat.
Ook tijdens het terugzetten de contacten op de display module en de motor bedrading met een klein beetje WD40 inspuiten.
Gr,
Kenny
Hoi,
Inderdaad gewoon even droog zetten zoals Kenny al zei, die 850 is iets kleiner past die niet toevallig in de droogtrommel? :lol:
Groeten Ruud
Inderdaad gewoon even droog zetten zoals Kenny al zei, die 850 is iets kleiner past die niet toevallig in de droogtrommel? :lol:
Groeten Ruud
Mmmmwaahahahaa...
ik ga het proberen. Dank voor de tip!
M.
ik ga het proberen. Dank voor de tip!
M.
probleem bij mijn display is het volgende: gisteren tijdens het rijden zag ik dat de versnellingsindicator niet meer werkte. Later bij het uitschakelen bleek dat de klok stilstond, en dat alle info ook tijdens het uitschakelen zichtbaar bleef. met ander woorden de temperatuur bleef staan, benzinehoeveelheid maar alles op het moment van toen de klok stil bleef staan. De andere dag stond de temperatuur zonder contact aan op de ca 5 streepjes, versnellingsindicator gaf 5 aan en de benzine was ondanks een fikse rit de vorige dag niet gezakt. Wat kan ik hier aan doen???
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2616 Weergaves
-
Laatste bericht door JoJothefirst
-
-