Heeft iemand een beschrijving van deze zekeringen?
Daarnaast is de coderingsstekker voor de motronic vervangen voor iets anders. Iemand enig idee wat dit is?
Groeten,
Leo

Moderator: RT_Patrick
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
motorpappa schreef:Kan me niet voorstellen dat de motronic is vervangen door iets anders, dit is de computer, het hart van het motor management gebeuren.
En de extra zekeringen zullen zijn voor de extra functies op een politie-uitvoering zoals de politie radio, zwaailichten en sirene. Maar dat zal allemaal verwijderd zijn, de zekeringen zitten dus nergens meer mee verbonden.
Gr Micha
Mike,Mike Philippens schreef:Sorry, maar die foto kun je alleen maar zien als je bij Ziggo zit. Ik heb daar geen wachtwoord van. Kun je 'm niet ergens zetten waar iedereen het kan zien?
deelmanl schreef:motorpappa schreef:Kan me niet voorstellen dat de motronic is vervangen door iets anders, dit is de computer, het hart van het motor management gebeuren.
En de extra zekeringen zullen zijn voor de extra functies op een politie-uitvoering zoals de politie radio, zwaailichten en sirene. Maar dat zal allemaal verwijderd zijn, de zekeringen zitten dus nergens meer mee verbonden.
Gr Micha
Beste Micha,
De motronic is er niet uit, de motronic coderingsstekker is vervangen door iets anders (zie foto als je op de URL klikt).
http://members.home.nl/l.e.deelman/zekeringen.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet,
Leo