hoor ik de brandstofpomp niet "zoemen" dus de
  hoor ik de brandstofpomp niet "zoemen" dus de   wil niet aanslaan, motor draait wel rond.
  wil niet aanslaan, motor draait wel rond.alle controle lampjes staan bij, zekeringen zijn ook in orde dus eerst _003 en daarna
 .
.heeft iemand en tip of idee waar ik eventueel moet gaan zoeken?
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Moderator: RT_Patrick
 hoor ik de brandstofpomp niet "zoemen" dus de
  hoor ik de brandstofpomp niet "zoemen" dus de   wil niet aanslaan, motor draait wel rond.
  wil niet aanslaan, motor draait wel rond. .
.![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg) wil
  wil 
  kijken wat voor fout meldingen naar boven komen en kijken of we hem kunnen resetten :roll:
  kijken wat voor fout meldingen naar boven komen en kijken of we hem kunnen resetten :roll: ![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)

nog steeds niet , we geven het op  _002  _002  _002
 nog steeds niet , we geven het op  _002  _002  _002  

is afgelopen donderdagochtend op gehaald door motoport in hippolytushoef, 's middags gebeld met de vraag hoe het ermee stond, kreeg ik als antwoord dat de
  is afgelopen donderdagochtend op gehaald door motoport in hippolytushoef, 's middags gebeld met de vraag hoe het ermee stond, kreeg ik als antwoord dat de   voor de volgende dag op de planning stond
  voor de volgende dag op de planning stond   .
 . stond aan de "kast" .
  stond aan de "kast" . .
 . 
 is net opgehaald met hetzelfde probleem. Alles in orde maar aanslaan ho maar. Ze staat in Wormerveer en ik hoop dat ze voor zaterdag weer rijdt....anders geen meeting
 is net opgehaald met hetzelfde probleem. Alles in orde maar aanslaan ho maar. Ze staat in Wormerveer en ik hoop dat ze voor zaterdag weer rijdt....anders geen meeting  

doet het weer.
  doet het weer. 

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg) cruiser
  cruiserWil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!