Van een Duc naar een BMW.

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

cootje1200

Van een Duc naar een BMW.

Ongelezen bericht door cootje1200 »

Hallo,

mijn naam is Marco van Meer uit Berkel-Enschot, Noord-Brabant. Na altijd italiaanse twins gereden te hebben, ben ik wegens het vele duorijden en rugklachten toch overgestapt naar BMW ( ondanks de reacties van vrienden) ;) _001 . Hoop dan ook dat ik wegens het comfort meer km's, ook met mijn vriendin achterop, te kunnen maken. Mede dankzij dit forum toch de beslissing tussen een RT en een K-GT kunnen nemen. Het werd toch de RT. Na de vele goede verhalen over BMW, denk ik dat dit wel goed zal komen. Foto volgt nog. Kan hem als het goed is zaterdag de 12e ophalen.

[groet] Marco
Reinier L

Re: Van een Duc naar een BMW.

Ongelezen bericht door Reinier L »

Big RT Smile dat is heel wat anders! Na een DUC. Maar idd ook ik wilde rechterop en meer luxe en dan kom je toch bij dit soort fietsen terecht.
Heel veel mooie en comfortabele km's samen. Reinier.
EL SCORPIO
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

Marco,

Welkom op dit gezellige forum.
En inderdaad na een Duc een Beemer?
Da's een overstap, maar wel in de juiste richting voor je rug.
Je zal verbaasd zijn hoe snel een RT de bocht nog om kan gaan.
Heel veel succes en geluk.

Richard
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

[welkom] Marco!
Met een rijk Italiaanse twins verleden....ben je vast een ervaren sleutelaar... Big RT Smile
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Op het gebied van comfort kom je op BMW niks tekort. Ik ben om dezelfde rede overgestapt
Goeie Keuze _004 _004 _004
Luc
George

Ongelezen bericht door George »

Marco,

Welkom op dit forum, het is een wereld van verschil van een duc naar een bmw.
Maar zoals je zelf al zegt, beter voor je rug, en daar heb je er maar een van :D .
Alvast veel plezier op je bmw en fijne kilometers toegewenst.
Lexrt
Type: R1200RT/LC
Bijz: BMW nav V, San Marino blue metallic/granitgrau
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Best

Ongelezen bericht door Lexrt »

Marco, zal je zeker goed bevallen de -1200- . Rijdt zelf al een drietal jaar op zo een fantastische motorfiets, geniet ervan en dat gaat zeker goed komen.

Groeten lexrt -1200- _004
mveenstra
Type: R1100RT
Bijz: Corbin zadel
V-stream scherm
Stuurverhogers
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Baarn/Terschuur

Ongelezen bericht door mveenstra »

De RT is mijn eerste echt eigen motor. Maar ik zou absoluut niet anders meer willen. Net zo als jij heb ik voor deze motor gekozen vanwege het comfort en ik zit er echt als een prins op. Wat ik persoonlijk ook een groot voordeel vind is dat er voor deze dames heel veel dingetjes te vinden zijn om te zorgen dat ze nog beter gaan rijden. (denk hierbij aan seatjacks zadel en stuurverhogers) Kortom ik ben er van overtuigd dat je veel plezier aan je dame gaat beleven. Dus bij deze ook namens mij veel RT rij plezier toe gewenst.
Groetjes Mike,

Het is maar weer gebleken een RT rijd het beste met 100% afstelling. Iedere afwijking heeft effect op haar rijgedrag.
JaKo

Ongelezen bericht door JaKo »

Inderdaad een overstap.
altijd italiaanse twins gereden te hebben, ben ik wegens het vele duorijden en rugklachten toch overgestapt naar BMW ( ondanks de reacties van vrienden)
Via dit forum heb je er zo een heel stel nieuwe (BMW)vrienden bij, dus maak je daar geen zorgen over. :-)

Nog een paar nachtjes slapen en dan... veel veilige kilometers gewenst.

Jako
Ton1959

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Hoi Marco

Dat is even een grote overstap zeg. De grote Ducati's hebben ook wel wat al stond comfort niet echt om de lijst van aandachtspunten in Italie denk ik. Ik denk dat je geen spijt gaat krijgen van de overstap. Succes met je nieuwe aanwinst en ook veel plezier op het forum. Al moet je nu voor de BMW dealer misschien wel een stukje verder rijden.

Met vriendelijke groet Ton _004
cootje1200

Ongelezen bericht door cootje1200 »

Ze zijn bij ducati toch wel aan 't uitbreiden, maar het blijft toch een sportmerk. En wat stukken betreft over de 11 jaar; dan mag de RT maar 1 keer stuk gaan en niet meer. Ze hebben 1 ding gemeen en dat is dat het vanuit de fabriek goed geregeld is. De motor is 2 jaar oud en zit in de huisselectie, dus gewoon 2 jaar garantie. Vind ik ook veel waard. De merken zijn duurder, maar dan heb je ook wat. Hopen dat ik 'm kan halen en dan gaan we er tegenaan. Big RT Smile
Ton1959

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Een keer stuk in 11 jaar dan denk ik dat de Ducati toch wel heel betrouwbaar is.

Ton _004
Danny Eerdhuyzen

Ongelezen bericht door Danny Eerdhuyzen »

Hoi Marco

Ook ik ben overgestapt maar dan van de Honda Fire blade 900RR
Min of meer om de zelfde redenen en kan je zeggen de -1100- bevalt _004
En welkom ben zelf ook past lid je krijgt veel leuke reacties en er valt veel te lezen 8)

Groet Danny,
[welkom]

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”