mijn naam is Marco van Meer uit Berkel-Enschot, Noord-Brabant. Na altijd italiaanse twins gereden te hebben, ben ik wegens het vele duorijden en rugklachten toch overgestapt naar BMW ( ondanks de reacties van vrienden)

. Hoop dan ook dat ik wegens het comfort meer km's, ook met mijn vriendin achterop, te kunnen maken. Mede dankzij dit forum toch de beslissing tussen een RT en een K-GT kunnen nemen. Het werd toch de RT. Na de vele goede verhalen over BMW, denk ik dat dit wel goed zal komen. Foto volgt nog. Kan hem als het goed is zaterdag de 12e ophalen.
 . Hoop dan ook dat ik wegens het comfort meer km's, ook met mijn vriendin achterop, te kunnen maken. Mede dankzij dit forum toch de beslissing tussen een RT en een K-GT kunnen nemen. Het werd toch de RT. Na de vele goede verhalen over BMW, denk ik dat dit wel goed zal komen. Foto volgt nog. Kan hem als het goed is zaterdag de 12e ophalen. ![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg) Marco
 Marco dat is heel wat anders! Na een DUC. Maar idd ook ik wilde rechterop en meer luxe en dan kom je toch bij dit soort fietsen terecht.
 dat is heel wat anders! Na een DUC. Maar idd ook ik wilde rechterop en meer luxe en dan kom je toch bij dit soort fietsen terecht.

.
 .
 . Rijdt zelf al een drietal jaar op zo een fantastische motorfiets, geniet ervan en  dat gaat zeker goed komen.
 . Rijdt zelf al een drietal jaar op zo een fantastische motorfiets, geniet ervan en  dat gaat zeker goed komen.
 bevalt
  bevalt