Hoi,
hier onder nog een paar van die leuke aanbiedingen, gekregen per Email
Als je dit zo leest ben ik eingelijk gek dat ik s`morgens nog naar mijn werk ga.
Maar pas op erg gevaarlijk !!!!!!!!!!!!!!!! dit zijn dus ook oplichters.!
groet`n Dick
Goede dag,
Ik ben Frank Morgan, ik werk op de boekhoudafdeling van een Financiën huis hier in Europa. Ik zag je contact tijdens mijn prive zoeken op het infocentrum, ik wil geloven dat je zal heel eerlijk, toegewijd en kunnen helpen in deze business venture.
Het is gebaseerd op deze dat ik contact met u op als de next-van-kin staan om een late klant van de Finance House, zodat de totale som van $ 16.5million (zestien miljoen vijfhonderdduizend Dollars van Verenigde Staten) zal worden vrijgegeven en betaald aan u als de begunstigde en de next-van-verwanten van de overledene.
Alle documenten, en het bewijs in staat te stellen krijg je het geld zorgvuldig zijn uitgewerkt zoals ik al verzekerd van de verschillende betrokken diensten voor een vlotte overdracht van het fonds aan u voor.
Indien dit voorstel u bevalt, kunt u reageren op mij met de volgende informatie.
-FULL NAMEN
-TELEPHONE/FAX NUMMER-
-Adres-
-AGE-
-Sex-
-Beroep-
Ik wacht op uw dringende reactie, al het beste en God zegene je.
Met vriendelijke groet,
Frank Morgan
+447031901697
[email protected]
Van James Sandham.
2 Johannes Street,
WC1N 2ES DX 29
Chancery Lane.
Londen, het Verenigd Koninkrijk.
Hallo,
Groeten aan u en uw gezin. Ik heb per e-mail die je eerder hebt zonder een reactie van u, mijn namen zijn James Sandham ik een advocaat en een business adviseur ben. Een van mijn buitenlandse klanten (anoniem) overleden enkele jaren geleden en geen familielid was hier gevestigd in Londen of in zijn geboorteland.
Onlangs was ik officieel op de hoogte van een bank hier in Londen dat mijn overleden cliënt middelen ten belope van de som van (7,320,000.00 EUR) zeven miljoen driehonderdtwintigduizend Britse Pond Sterling pond in een pensioen-account heeft. Dit fonds is de pensioen-en levensverzekeringen uitkeringen betaald aan mijn cliënt door een verzekeringsmaatschappij.
Zodra ik ben verzekerd van uw vertrouwen, ik ben bereid om u als erfgenaam van wijlen mijn cliënt om u tot deze pensioen-en levensverzekeringen fonds ontvangt, is er geen familielid op de hoogte van dit fonds en ik heb niet in staat geweest om iemand te vinden bijna tien jaar nu. Stuur mij de volgende details als u kunt werken met mij:
Volledige naam:
CONTACT ADRES:
MOBILE:
Merk op dat ik uw contact via de Kamer van Koophandel en mijn belangrijkste reden om contact met u gevonden is vanwege uw status als buitenlander als ik wil de fondsen naar het buitenland worden gestuurd. Laat het me weten als je kan werken met mij als dit is urgent.
Met vriendelijke groet,
James Sandham.