Snel op de Goldwing
Moderator: RT_Patrick
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Snel op de Goldwing
[media]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/0nrMQ3QwyPo&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/0nrMQ3QwyPo&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/media]
Hou je vast,
Kenny
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
- dhr
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Alpine Weiss
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Westfriesland
- Contacteer:
Re: Snel op de Goldwing
- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Sorry Kenny.
Hans
Jouw reactie kan ik goed begrijpen.
Ik vind het ook geen voorbeeld en heb ik het post niet zo beldoeld als voorbeeld om te volgen.
Mijn motivatie is denk ik wat meer onschuldig.
Het was mijn bedoeling om de wendbaarheid van de GW te laten zien.
Dat de berijder en cameraman bezeten mafketels zijn die van de openbare weg afgeplukt moet worden is mij duidelijk.
Trouwens heb ik gelezen dat hij op deze weg op verzoek van de politie niet meer welkom is.
Gr,
Kenny
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
ksimon schreef:Nou ja Hans,
Jouw reactie kan ik goed begrijpen.
Ik vind het ook geen voorbeeld en heb ik het post niet zo beldoeld als voorbeeld om te volgen.
Mijn motivatie is denk ik wat meer onschuldig.
Het was mijn bedoeling om de wendbaarheid van de GW te laten zien.
Dat de berijder en cameraman bezeten mafketels zijn die van de openbare weg afgeplukt moet worden is mij duidelijk.
Trouwens heb ik gelezen dat hij op deze weg op verzoek van de politie niet meer welkom is.
Gr,
Kenny
Jos WRSM

Oke, het was een 1200 en geen 1800 maar komfortabeler rijden dan op een GW kan niet.
Sportief kán wel......, maar hoor je de steps en uitlaat over de grond schrapen ?

Wel leuk om ff te zien, en ja, eigenlijk niet het gedrag dat op de openbare weg thuishoort. Is vast in Duitsland, daar heb je wel meer gekken die zo rijden is mijn ervaring.
Ik denk dat sommige van hier beter niet naar italie moeten gaan.

Groeten Ruud
Dat is zekerRuudRT schreef:Hoi,
Ik denk dat sommige van hier beter niet naar italie moeten gaan.![]()
Groeten Ruud

Ooit een keer bij een passentocht in Zwitserland een stuk door Italie gekomen....... NOOOOOOOOOOOIT weer.
Daar rijden echt idioten !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2826 Weergaves
-
Laatste bericht door Arjan W
-
- 40 Reacties