Snel op de Goldwing

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

Gesloten

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Beamietoo

Snel op de Goldwing

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Ik heb deze al een tijdje in mijn favorieten omdat het nog hartkloppingen geeft...

[media]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/0nrMQ3QwyPo&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/0nrMQ3QwyPo&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/media]

Hou je vast,
Kenny

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

dhr
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Contacteer:

Re: Snel op de Goldwing

Ongelezen bericht door dhr »

beestachtig
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
RuudRT

Ongelezen bericht door RuudRT »

Sterk staaltje voertuig beheersing
HansD
Type: R1200RT/LC
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door HansD »

Ik begrijp de opwinding en het is ergens best knap. Maar dit hoort volgens mij niet op de openbare weg, en is naar mijn bescheiden mening vreselijk gevaarlijk, en niet alleen voor de motorrijders zelf. Daarom vind ik het een slecht voorbeeld.
Sorry Kenny.

Hans
Beamietoo

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Nou ja Hans,

Jouw reactie kan ik goed begrijpen.

Ik vind het ook geen voorbeeld en heb ik het post niet zo beldoeld als voorbeeld om te volgen.
Mijn motivatie is denk ik wat meer onschuldig.
Het was mijn bedoeling om de wendbaarheid van de GW te laten zien.
Dat de berijder en cameraman bezeten mafketels zijn die van de openbare weg afgeplukt moet worden is mij duidelijk.
Trouwens heb ik gelezen dat hij op deze weg op verzoek van de politie niet meer welkom is.

Gr,
Kenny
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Dit nou gewoon lekker RT CAFE praat . . . .
ksimon schreef:Nou ja Hans,

Jouw reactie kan ik goed begrijpen.

Ik vind het ook geen voorbeeld en heb ik het post niet zo beldoeld als voorbeeld om te volgen.
Mijn motivatie is denk ik wat meer onschuldig.
Het was mijn bedoeling om de wendbaarheid van de GW te laten zien.
Dat de berijder en cameraman bezeten mafketels zijn die van de openbare weg afgeplukt moet worden is mij duidelijk.
Trouwens heb ik gelezen dat hij op deze weg op verzoek van de politie niet meer welkom is.

Gr,
Kenny
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

motorpappa

Ongelezen bericht door motorpappa »

ooooooooo, had ik mijn goldwing maar nooit weggedaan. :$
Oke, het was een 1200 en geen 1800 maar komfortabeler rijden dan op een GW kan niet.
Sportief kán wel......, maar hoor je de steps en uitlaat over de grond schrapen ? :!: die dingen hebben geen grondspeling en zijn er niet echt voor gemaakt.
Wel leuk om ff te zien, en ja, eigenlijk niet het gedrag dat op de openbare weg thuishoort. Is vast in Duitsland, daar heb je wel meer gekken die zo rijden is mijn ervaring.
BMW-Harm

Ongelezen bericht door BMW-Harm »

Tja, het is wel voertuigbeheersing maar een goldwing aan de grond rijden is natuurlijk niet echt een kunst he :lol:
RuudRT

Ongelezen bericht door RuudRT »

Hoi,

Ik denk dat sommige van hier beter niet naar italie moeten gaan. :$

Groeten Ruud
motorpappa

Ongelezen bericht door motorpappa »

RuudRT schreef:Hoi,

Ik denk dat sommige van hier beter niet naar italie moeten gaan. :$

Groeten Ruud
Dat is zeker :!: :!: :!:
Ooit een keer bij een passentocht in Zwitserland een stuk door Italie gekomen....... NOOOOOOOOOOOIT weer.
Daar rijden echt idioten !

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”