...busje komt zo......
Moderator: RT_Patrick
- Berrybeer
- 2023
- Type: R1150RT
- Bijz: met alles d'rop & d'ran..
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Uden
...busje komt zo......
[media]/v/vJ9mBhDd1R4[/media]
Re: ...busje komt zo......
Een idioot is het. Die op de motor bedoel ik dan...
Iedereen weet dat in de bergen stijgend verkeer voorrang krijgt, en die autocar kon die bocht echt niet korter nemen. Bovendien kon hij die gemakkelijk zien komen, op sec. 13 kan je ze al zien rijden...
Op sec. 19 zie je ze weer in beeld komen, en om dan als een gestoorde naar beneden blijven te stormen...
Iedereen weet dat in de bergen stijgend verkeer voorrang krijgt, en die autocar kon die bocht echt niet korter nemen. Bovendien kon hij die gemakkelijk zien komen, op sec. 13 kan je ze al zien rijden...
Op sec. 19 zie je ze weer in beeld komen, en om dan als een gestoorde naar beneden blijven te stormen...
- Marcel 1200rt
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1600GT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: heerlen
Als ie koffers had gehad, dan lag de linker er nu af. 

Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS, Honda XL600R, Suzuki M1800R, R1200RT
Nu: K1600GT
Nu: K1600GT
VLgs mij had ' ie hem wel gezien en minderde vaart, en stopte ook, maar schatte de afstand tot de bocht en de ruimte die de bus nodig had te kort in. Hij ging eigenlijk alweer gewoon rijden terwijl de bus " nog bezig was" .
onder het motto;
"NO RISK, NO FUN"
ja die postbussen kom je hier overal tegen, altijd goed voor een adrenalineshotje
Groetje Jos
"NO RISK, NO FUN"
ja die postbussen kom je hier overal tegen, altijd goed voor een adrenalineshotje

Groetje Jos
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 32 Reacties
- 8397 Weergaves
-
Laatste bericht door JOS WRSM
-
- 9 Reacties