Nu weet ik niet exact hoe de kleuren heten dus dat kun je aanvullen zodat ik het eventueel kan aanpassen
Vul de poll in.
Als je "anders" invult kun je dit in je bericht motiveren

Moderator: RT_Patrick
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Nou hier alvast een geheugen steuntje. :lol:HansD schreef:De mijne is gletsjergroen. Over een tijdje vragen mijn kinderen: wat is dat "een gletsjer"? en dan zeg ik: dat is iets van vroeger net als de elfstedentocht.
Hans
Super,Dave schreef:De mijne is Amarena rood, kleurcode 734, te vinden op het dekseltje van de zekeringendoos onder de buddy. Voor overige kleuren, kijk even hier. Durf te wedden dat de meeste kleuren er wel tussen staan...
Groet,
Dave
Wildripper schreef:Ja de rooie zijn natuurlijk ook de mooiste, dus vandaar. (mmm in het zwart kunnen ze mij ook zeer bekoren :; )
Aha, er ontstaat een kleurdiscussie.... de foto's zullen moeten uitwijzen welke de mooiste, schoonste, meest luxe, gepekelde, afgetrapte en ga zo maar door RT is...Ard schreef:Ik kan helaas niet bij de BMW R-RT treffen zijn maar ik zou wel eens alle kleuren bij elkaar zien staan.
Dan zie je dat blauw en zwart de mooiste kleuren zijn
Dan heb ik de meest doorleefdeBig W(alter) schreef:Aha, er ontstaat een kleurdiscussie.... de foto's zullen moeten uitwijzen welke de mooiste, schoonste, meest luxe, gepekelde, afgetrapte en ga zo maar door RT is...Ard schreef:Ik kan helaas niet bij de BMW R-RT treffen zijn maar ik zou wel eens alle kleuren bij elkaar zien staan.
Dan zie je dat blauw en zwart de mooiste kleuren zijn
ben benieuwd.
(natuurlijk vind ook ik mijn zwarte de mooiste :; )
Nietus! Die van mijn is mooier! :lol:Ard schreef:Dan zie je dat blauw en zwart de mooiste kleuren zijn
Hmm, dan moet ik die van mij maar eens goed poetsen en op de foto zetten. Een plaatje is het dan. :lol:Mike Philippens schreef:Nietus! Die van mijn is mooier! :lol:Ard schreef:Dan zie je dat blauw en zwart de mooiste kleuren zijn
Hallo Ed,Ed Spijker schreef:De mijne is amarena rood , laatst nog het voor scherm gespoten van de motor het viel mijn op hoe goed de kleur overeen kwam met de oude kleur Gespoten met ppg autolak
Groet Ed spijker
Hey Dave,Dave schreef:Hallo Ed,Ed Spijker schreef:De mijne is amarena rood , laatst nog het voor scherm gespoten van de motor het viel mijn op hoe goed de kleur overeen kwam met de oude kleur Gespoten met ppg autolak
Groet Ed spijker
Heb jij daar een kleurcode voor? Ik zou graag wat dingetjes spuiten in datzelfde rood, maar bij de spuiter hier zeggen ze al dat ik maar langs moet komen om de kleur te laten meten en dat ze het nooit kunnen matchen aan het origineel... Kosten hebben we het in dat geval maar niet over...
Alvast bedankt!
Ed Spijker schreef:Je kan hem altijd laten opmeten met een fotospectraalmeter wij hebben er ook een maar de vraag is altijd of daar een beter verf recept uitkomt
Groeten Ed
Zo te zien zijn de achterdelen (langs de koffers) ook zwart, dus voorspatbord, spiegels, topkuip en broodtrommeltje kunnen wit blijven.Mike Philippens schreef:Dus eigenlijk alleen de zijkappen en grondspoiler zwart. Ik vind het ook wel mooi.
Ik heb alleen het broodtrommeltje niet meer, en mijn kontje is al zwart. Alleen langs/achter de koffer zit nog zo'n wit kapje...Big W(alter) schreef:Zo te zien zijn ook de achterdelen (langs de koffers) ook zwart, dus voorspatbord, spiegels, topkuip en broodtrommeltje kunnen wit blijven.Mike Philippens schreef:Dus eigenlijk alleen de zijkappen en grondspoiler zwart. Ik vind het ook wel mooi.
Ben benieuwd naar het resultaat van je 'replica'-project
r.vandenbosch schreef:Ik heb een , jawel, Z3 Geel. Geen originele kleur maar in dezelfde kleur gespoten als de BMW Z3 van de vorige eigenaar.
Ik zal binnenkort wel een foto plaatsen