Steppen tegen kanker

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

Mike Philippens

Steppen tegen kanker

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Door een collega die deelneemt, werd mijn aandacht gevestigd op deze actie om geld in te zamelen voor kankeronderzoek:
WIJ STEPPEN TEGEN KANKER DE ALPE D'HUEZ

Hersentumoren zijn de grootste kankerkiller onder kleine kinderen en jong volwassenen. In Nederland sterven 1500 mensen per jaar aan hersenkanker, dat zijn meer dan 4 mensen per dag! De genezingskans is nagenoeg 0%, de gemiddelde levensverwachting na diagnose 15 maanden. Wij vinden dat er een betere toekomst moet komen voor deze patiënten.
Meer info op de site

Op 28 augustus 2010 gaan de deelnemers aan deze actie op een step de Alp d'Huez op. Onder ons motorrijders zijn er vast die dit al eens op de motor hebben gedaan; zij kunnen dan ook wel enig respect opbrengen voor de bikkels die dit op een step gaan ondernemen.

We hebben het overigens over dit soort steps
Afbeelding
Aangezien ik niet zo'n sportieveling ben, ga ik niet steppend de Alp op. Echter, ik ga wel mijn steentje bijdragen als motorbegeleider en fotograaf. Ik kan zo fotografen, hulpverleners en/of onderdelen heen en weer rijden als dat nodig is.

Officiëel zou ik ook gesponsord mogen/kunnen worden, maar ik vind dat mijn collega meer steun verdient. Hij gaat immers steppend de Alp d'Huez op! Wie zich dus geroepen voelt om een duit in het zakje te doen: Klik hier. Het is denk ik niet nodig om te onderstrepen hoe hard dit nodig is...

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”