Nu kan ik als er even tijd is de accessoires die van de vorige 1200RT zijn afgekomen overzetten. Ja het is toch wat ben je in de vut en dan heb je nog zoveel afspraken en vrijwillige verplichtingen dat je soms denkt toen ik nog werkte :) maar ja ik zit gelukkig niet achter de garaniums of andere bloempotten.
Volgend weekend op de R65 naar de Ardennen met de oude motorenclub en het weekend er op naar de Harz met de RT dan hoop ik alles weer te hebben opgebouwd en zijn 1000 km te hebben gegeven.
Het kleppen stellen van de 2010 modellen is toch weer wat complexer dan de vorige modellen die gewoon werkte met boutje moertje . de 2010 werkt met kommetjes/cupjes ipv klepstelplaatjes zoals bij de K. dat betekend eerst de waarde meten dan zien wat er is geplaatst en dan berekenen welke je nodig hebt. dus zeker in het begin een extra rit naar de dealer voor de correcte cupjes.
Maar als de problemen niet erger zijn is daar ook wel weer mee te leven.
Hier een foto zoals ie er gisteren bij stond na het uitkratten en een foto die Rietje maakte met haar telefoon toen ik thuis kwam. de kleur komt op de foto niet zo goed over maar zal volgende week eens zien een betere te maken.
ik vind zelf de donkere spoiler mooier dan de standaard zilverkleurige/grijze. Er staat nu voor de liefhebber bij de dealer in Veldhoven een lichtblauwe met zilverkleurige spoiler ook wel acceptabel.

zo stond ie er donderdag bij een beetje droevig op me te wachten.

en zo stonden we er samen een paar uur geleden bij. hij lijkt daar wel blauw het zal wel even wennen voor hem zijn.
Met vr gr
han