1100rt op gas!!

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Frans

1100rt op gas!!

Ongelezen bericht door Frans »

Kijk eens op de volgende link, een heel stuk over een RT op gas! :shock:

Interessant verhaal.

http://www.motoropgas.nl/

Afbeelding

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

HansD
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Re: 1100rt op gas!!

Ongelezen bericht door HansD »

Uniek!
Ik dacht eerst: zo rijd je behoorlijk voor ..., maar met berijder lijkt net een hele grote slaapzak...
Als je altijd alleen rijdt, kan dit behoorlijk wat geld schelen!
Hans
Wildripper
Type: R1200RT
Land: Tsss echt niet
Woonplaats of omgeving: Westfriesland

Ongelezen bericht door Wildripper »

Stond een tijdje terug een heel artikeltje in een van de motorbladen.

Ik meen promotor maar kan ook de motormagazine zijn. Heb nog ff gekeken of ik de oude nog had. Maar nee die is reeds gearchiveerd.

Hij rijdt elke dag een behoorlijk stuk en dit bespaart hem naast geld ook veel reistijd.

Hij heeft het zelf in elkaar geknutseld en ik meen dat hij het ook voor anderen doet.

Maar ja het is wel ff wennen, het uiterlijk en je kan over mooi of lelijk debateren. Maar wanneer je de rt alleen als vervoer gebruikt is dit natuurlijk een mooie oplossing.
Zümo XT
BeeeMWee

Ongelezen bericht door BeeeMWee »

Dat is in ieder geval niet de Promotor geweest. Die heb ik zelf en pluis ik elke maand nauwgezet uit, maar dit ben ik niet tegengekomen. Maar het wel een bijzondere verschijning. Maar niet een beetje zonde van de bergruimte (geen topkoffer mogelijk)? Tenzij je er nooit mee op vakantie gaat.

Groet,
Ramon
Frans

Ongelezen bericht door Frans »

Wildripper schreef:Stond een tijdje terug een heel artikeltje in een van de motorbladen.

Ik meen promotor maar kan ook de motormagazine zijn. Heb nog ff gekeken of ik de oude nog had. Maar nee die is reeds gearchiveerd.

.

Staat in motormagazine, mooi stuk, daarom wilde ik dit met jullie delen.
ltjl

Ongelezen bericht door ltjl »

De Firma Wunderlich had enkele jaren gelden een K1200GT Bi-Fuel, met een kleine LPG tank in de topcase. Als je zo'n tank zou hebben en in je topcase in zou bouwen, dan had je dat foei lelijke ding niet op je "bagagedrager" en kon je lekker goedkoop rijden. Op 't duitse K1200LT forum, vond ik meerdere gasten die op LPG reden (tja in die kleerkast van topkoffer van de LT kun je wel een 50 liter tank inbouwen :lol: )

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”