groet,
Ben
Moderator: RT_Patrick
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Volgens mij ontgaat me iets? Een 850 lijkt op een 1100R? en een 1200RT lijkt niet op 1100, kom nou?motorpappa schreef:Welkom, en vrolijk kerstfeest.
Met de 1100 is het allemaal begonnen en omdat de 1150 en de 850 er zo op lijken mogen die wel al meedoen.
Veel fun, gr micha
Hazeldonk schreef:Bij toeval kwam ik dit forum tegen. Vanwege de boxer en het RT gebeuren heb ik me ingeschreven om eens rond te kijken. Bevalt me wel maar er is het gemis van de R 1200RT, die kom ik nergens tegen en daar rij ik toch echt mee, zelfs al 84000km sinds januari 2005. Komt er een uitbreiding aan of doet de 1200RT hier niet mee?![]()
groet,
Ben
han62 schreef:Hallo Ben,
Misschien zien we jou daar ook dat zou wel leuk zijn. Ik zal binnenkort ook eens een plaatje maken van mijn RT en zien dat ik die gepost krijg.
Ik heb een blauwe 1200RT met zwarte spoilers en verder alle opties (behalve radio daar heb ik de Zumo voor) zoals ESP en cruisecontrol en met Garmin navigatie Zumo met audacom intercom en ook met draadloze intercom van motor naar motor verder wat extra's zoals een hoge ruit van Nedplex bevalt zeer goed. het voordeel van deze ruit is dat hij lang niet in de hoogste stand hoeft te staan. Van Wunderlich de tankbescherming zoals op de vorige serie RT's verlaagde voetsteunen (ja ik ben 197cm) bescherming van de oliekoeler kabeltjes aan de spiegels. deze zitten toch wat minder stevig dan bij de 1100 en de 1150RT die ik hiervoor heb gehad. en nu kunnen ze niet meer op de grond vallen als iemand er tegenaan loopt, of als een hulpvaardige even helpt de motor op een overhard stuk weg achteruit te duwen.
Met vr gr
Han