Verder met Farkels

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Beamietoo

Verder met Farkels

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Deze keer heb ik net een leuke verbeterde zichtbaarheids projectje afgerond. Ja, van wege pekel, weersomstaandigheden enz, enz, ben ik aan de dingen realiseren dat mij rij genoot en veiligheid zouden vergroten.
Eerder had ik iet over mijn zadel en audio piepers geschreven en toen merkte ik dat somige van jullie hier wat aan hadden. Now denk ik dat gooie ideen zijn om hier op deze forum met elkaar te delen dus presenteer ik drietal foto's van mijn nieuwe knipperlichten. Ik heb deze gedaan omdat het bewezen is dat veel aanrijdingen komen tijdens verandering in snelheiden en of richting verandering voor in diverse verkeers situaties en wou ik mijn profiel voornamelijk in de blindehoeken meer opvallend maken. Ik denk dat het aardig gelukt is...

Afbeelding

Radianz LED unit op acteruitspiegels (5x oranje leds)

Afbeelding

LED strip (6x leds) van binnen topbox gemonteerd met reflectie tape eromheen (oranje leds)

Afbeelding

Deze 4 polig IP64 water dicht aansluiting heb ik voor 4 euries bij de satteliet antenna installateur in Amersfoort gehaald. Ik ben geen held met een soldeerbout maar it is mij gelukt om de draaden netjes op te krijgen. De plug maakt het makkelijk verwijderen van de top koffer mogelijk en de positie van de plug is niet storend voor mijn bijrijdster.

Groeten

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”