Motor buiten gezet motorpak aan helm op draai de sleutel om en KLIK verder niks _003 _003 . mar niet getreurd ik rijd de GS naar buiten en zet de accu aan de lader (van de1200) en we hebben en mooie rit gehad. thuis stekker uit de 1200 en druk op de knop start gelijk. dus probleem opgelost. (dacht ik) verder de accu hele nacht aan de lader gezet en s'morgens motor buiten gezet toch voor de zekerheid even een keer starten en sloeg direct aan.
Een ahalf uur later weer het gebruikelijke ritueel motorpak laarzen en helm stap op de motor en je raad het al Klik en een beetje Rrrr _003 _003 Gelukkig heb ik voor de verschillende motoren altijd een nieuwe accu op voorraad die hoef ik dan alleen te zuren maar ik had toevallig kort geleden zo'n Odysee accu gekocht. en bij een 1200 is de accu vervangen een stuk simpeler dan bij de 1100/1150 serie daar moet eerst een deel tupperware gedemonteerd worden dus accu er in en rijden maar. mijn conclusie originele accu kapot maar bij thuiskomst oude accu gemeten 12.6 Volt. mijn vraag is dus is dat te weinig om de motor te starten.
Ik heb dat bij mijn auto van dat andere Duitse merk ook eens gehad en toen bleek 12.5 Volt niet genoeg om de auto te starten. dan vraag je, je af waarom heet het een 12Volt installatie. de RT is van juli 2008.
Ik vroeg me ook af zou ie weten dat ik hem wil inruilen voor de 1200RT 2010

Met vr gr