vocht in toerenteller r1150rt

Garmin, TomTom of toch maar een routerol

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
jochembruinhof

vocht in toerenteller r1150rt

Ongelezen bericht door jochembruinhof »

Ben sinds vorig jaar juni in het bezit van een R1150RT. Nu de winter voorbij is en het seizoen van rijden is begonnen kwam ik er laatst achter dat er na plusminus 1 uur rijden vocht achter het glas zat van de toerenteller. Staat hij weer even stil , dan is het ook zo weer weg. Kan iemand mij vertellen wat hiervan de reden is, en of dit verholpen kan worden? Verder is het een supermotor. Een jongensdroom is uitgekomen.
Stingray

Re: vocht in toerenteller r1150rt

Ongelezen bericht door Stingray »

Is een kwaaltje dat vaker voorkomt. Had ik op mijn 1100RT ook. Ik ben bang dat vervangen of repareren geen garantie is dat het ook wegblijft.
Zal iets zijn waar je mee moet leren leven denk ik.
vioma

Ongelezen bericht door vioma »

Mijn -1150- heeft daar ook last van ook in de display van de benz meter is het weleens vochtig geweest.
Mijn toerenteller is voor garantie al eens vernieuwd ,maar helaas ook de nieuwe doet hetzelfde .
Ook het verwijderen van een rubber dopje binnen in (ventilatie) heeft geen effect .
Dus helaas heeft stingray gelijk leer er maar mee leven :O
Dingelbert
Type: R1200RT
Bijz: Full options, Rapid Bike Kit, Laser uitlaat
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Horst

Ongelezen bericht door Dingelbert »

jochembruinhof schreef:Ben sinds vorig jaar juni in het bezit van een R1150RT. Nu de winter voorbij is en het seizoen van rijden is begonnen kwam ik er laatst achter dat er na plusminus 1 uur rijden vocht achter het glas zat van de toerenteller. Staat hij weer even stil , dan is het ook zo weer weg. Kan iemand mij vertellen wat hiervan de reden is, en of dit verholpen kan worden? Verder is het een supermotor. Een jongensdroom is uitgekomen.
Ik heb er ook last van gehad. Tig maal dichtgekit. Hielp niet. Toen een heel klein gaatje onderin het huis geboord. Ik meen 1 mm of zo. Probleem verholpen!
vioma

Ongelezen bericht door vioma »

Dat gaatje heb ik er ook in maar helaas _002 bij mij werkt het niet . _001
beamer1200rt
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS 2004
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Zeist

Ongelezen bericht door beamer1200rt »

Zelfde probleem heb ik ook gehad en heb ermee leren leven! Big RT Smile
Motorverleden: 2009 R12000RT, 2005 R1200RT, 2003 R1150RT, 2001 R1150RT, 2000 R1150GS, 1997 R1100RT, 1997 K1100LT, 1996 K75
blittkit

Ongelezen bericht door blittkit »

Ook ik heb dezelfde problemen, ook heb ik hetzelfde in het olieteml\benzinemeter display.
Komt het meest voor in voor en najaar.
Ook ik leer er maar mee leven.

Gr Hans
Hub

Ongelezen bericht door Hub »

Hier heb ik eerder reeds vragen over gesteld, zie viewtopic.php?f=45&t=484" onclick="window.open(this.href);return false;
[groet]
Hub

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: GPS en navigatie”