Alweer een tijdje gelden middels dit forum het dilemma van een kromme voor remschijf besproken.
De schijf destijds vervangen, alsook nieuwe remblokken beiden van Brembo.
Geheel was helaas al snel aan 1 zijde krom, vervolgens de boel goed schoon gemaakt (perslucht) , nieuwe schijf gemonteerd met kopervet aan de achterzijde van de remblokken.
Hiermee nu zo een 3000KM gereden, maar helaas............. de boel begint wederom weer lichtjes te trillen.
Om moedeloos van te worden.
Het lijkt nu toch weer langzaam krom te geraken, mijn vraag is dan ook: wat is hiervan de oorzaak?

Ergens houdt mijn kennis alsook kunde op, experimenteren met een remschijf a 139,- steeds is ook prijzig, dus ben aan het overwegen om hem langs de motorzaak te brengen. Maar ben toch ook wel nieuwsgierig wat maakt dat het zo lang duurt alvorens de remschijf kromt geraakt?
Wellicht heeft iemand hier een idee?
Alvast wederom hartelijk dank!
Groet,
Nigel
