Een enige tijd geleden heb ik mijn Tomtomrider 2 de deur uitgedaan en een zumo 660 aangeschaft

Nu merkte ik al dat de accukabel van de zumo 660 er heel anders uitziet dan die van de rider2. De laatste kon ik zo op mijn accu aansluiten via een soort van "lusjes". Bij de 660 zitten er wat meer draden aanvast :shock: De uiteinden van deze draden zijn gewoon los en kan ik volgens mij niet zomaar op mijn accu aansluiten. Mijn vraag is dan ook:
Hoe hebben anderen dit gedaan en wie kan mij hier advies in geven of misschien zelfs een helpende hand?
Ik heb al een bevestigingsbeugel zitten boven op mijn dashboard. Het is dus zaak dat de draden weggewerkt worden. Bij sommigen zag ik dat het draadje mooi verdwijnt in de opening van het scherm, maar dan? Wat met de andere uiteindes te doen, audio plug etc? Heb zelf een cardo scala rider Q2, dus kan hem via bluetooth laten lopen en zelfs volgens mij via de audio plug.
Hoe hebben jullie de zumo 660 aangesloten: via de accu zelf, wat zijn voor -en nadelen? Of ergens op al bestaande bedrading aangesloten? En wat zijn hier de voor- en nadelen van?
Mijn RT staat voornamelijk buiten en bij slecht weer onder een hoes. Nu heb ik gelezen dat de pennetjes van de houder bij vochtig minder goed kunnen werken omdat ze continue onder stroom staan.
Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een manier om de zumo 660 voor mij op de beste manier te installeren. Wat dit betreft ben ik echt een leek, zeker als ik de accukabel moet gaan verbinden/lassen op bestaande bedrading e.d. Heb de spullen trouwens ook niet om te lassen

Wie o wie kan mij hiermee helpen, eventueel tegen geringe vergoeding

Gr. Milan