Het meest storend vind ik nog dat het zadel niet aansluit op de lijnen van de tank; er zit echt twee centimeter tussen: Daarnaast zit de gehele combinatie los, ten opzichte van elkaar, omdat er een gapend gat zit tussen bestuurders- en passagier-zadel: Hierdoor kun je, zonder al te veel moeite, het bestuurderszadel lostrekken wanneer het passagierszadel gemonteerd zit.
Wanneer je het originele BMW passagierszadel monteert sluit het geheel beter op elkaar aan, maar kun je met gemak je vingers er nog tussen krijgen; het zadel van de bestuurder valt er nu niet zomaar meer af te trekken (al denk ik dat het met een flinke ruk toch zal lukken).
Als laatste kan ik niet wennen aan de manier waarop je op het zadel zit. Het zitten zelf (tijdens het rijden) "Lijkt" comfortabel, maar wanneer ik even stil moet staan (verkeerslicht), dan kan ik mijn benen niet recht naar beneden zetten, zonder deze in een geforceerde oncomfortabele houding te plaatsen; ik moet dan met O-benen over het bipsgedeelte heen gaan staan, omdat mijn heupen blijkbaar niet breed genoeg zijn.
Ik heb getracht het een en ander in een filmpje te gieten (let niet op de schokkende "Auto tracking" van de camera software: bij gebrek aan een cameraman/vrouw heb ik het geheel met mijn 360° camera opgenomen en achteraf getracht in de goede richting te mikken).

Mocht er iemand zijn die aan de hand van mijn omschrijving zegt van "Oh, maar je doet dat helemaal verkeerd" (of: "Die Corbinzadels zijn alleen maar op om te zitten en staan is inderdaad niet prettig"), dan hoor ik dat graag.