http://www.corbin.com/bmw/r12rtsmug.shtml
Het Corbin zadel is "gewoon" in Black (zwart) met een wit biesje geworden.
Ik had mij kunnen uitleven in het ontwerp & kleurstellingen maar dat had de feminiene kant van mij moeten doen.

Tja.

Wel met zadelverwarming, aangesloten op de BMW OEM zadelverwarming.

De montage van de Corbin zadel is aanmerkelijk verbeterd, zondermeer.
Corbin heeft er echt werk van gemaakt, het ziet er ook erg stevig uit.

Helaas bleek de montage van de Smuggler toch heel wat meer werk;
De Smuggler heeft een inhoud van 14 liter (!), waardoor deze ook diep(er) is & moet zijn.
Dat heeft consequenties voor al datgene wat onder je normaal gesproken passagiersplek zit.
Denk hierbij aan je gereedschappen, zelfs de geëigende BMW OEM plek, helaas, dat moet weg/verplaatst worden.
In mijn geval had ik ook de FuzeBlocks onder de passagiersplek gemonteerd. Helaas, ook die moest ik verplaatsen.
De kabel voor mijn "derde remlicht" bleek ook te dik en moeten vervangen door een platte kabel.
Ook de kabel voor de indicatie-LED van de accubewaking bleek te dik, deze heb ik in z'n geheel nu naar voren verplaatst.
En desondanks bleek het slotmechanisme niet te "pakken", en heb ik dat uiteindelijk opgelost door 2 ringetjes te plaatsen onder elke bout die het slotmechanimse voor de achterzadels (nu dus voor die Smuggler) positioneert, waardoor het slotmechanisme een paar millimeter omhoog komt.
Ik dat begrepen van fa. BuddyFashion dat dit va(a)k(er) zo opgelost moet worden.
Met dank voor hun tip, toentertijd.

Qua zit weet ik nog niet hoe de Corbin zadel gaat bevallen maar met het proefzitten lijken de voeten in de laarzen redelijk tot goed aan de grond te kunnen komen.
En dan een impressie;