Aangezien mijn

Zijn er hier leden die voor de 1200 al een andere accu erin gezet hebben en welke was dit dan?
Gr. Milan
Moderator: RT_Patrick
Tja, dan moet je toch eens naar een Odyssey accu kijken, naar men zegt de beste accu. Je kunt die betaalbaar krijgen bij bijvoorbeeld Hefra in Spaanse polder (Rotterdam).**AC** schreef:Hallo,
Aangezien mijnalweer bijna zijn vijfde levensjaar ingaat en ik merk dat het starten, na een nachtje vriezen de meeste moeite kost, zal ik waarschijnlijk moeten uitkijken naar een nieuwe accu.
Zijn er hier leden die voor de 1200 al een andere accu erin gezet hebben en welke was dit dan?
Gr. Milan
Waaruit blijkt dat de accu's inderdaad een levensduur kunnen hebben van ongv. 5 jaren. Mijn**AC** schreef:Hallo,
Aangezien mijnalweer bijna zijn vijfde levensjaar ingaat en ik merk dat het starten, na een nachtje vriezen de meeste moeite kost, zal ik waarschijnlijk moeten uitkijken naar een nieuwe accu.
Gr. Milan
Nee geen enkel probleem ,ik heb net een nieuwe pc 680 in mijnElectric schreef:Ik zag alleen dat deze Odessey accu's 17Ah i.p.v. de 18Ah die BMW erin zet. Levert dit geen problemen op?
Volgens de AGM schop mag hij niet aan de druppel lader ,tijdens de winterstop de min kabel los doen is voldoende.dutchmidiman schreef:En een langere levensduur is dan te verwachten van 8 ~ 12 jaar, volgens de fabrikant.
E.e.a. natuurlijk afhankelijk hoe je met de accu omgaat qua lading e.d.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!