Inloggegevens kwijt ? - knoop in je zakdoek !!

Hulp, meld storingen, melding modificaties.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Inloggegevens kwijt ? - knoop in je zakdoek !!

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Het komt momenteel veel voor dat leden hun inloggegevens zijn kwijtgeraakt. Ik krijg hierovers diverse mails per dag.
Je kunt je misschien wel voorstellen dat ik daar een beetje Oia van wordt want zo gaat het voor mij op "werken" lijken.

Ga dus zorgvuldig met deze gegevens om en plak een "geeltje" op je PC met daarop je inloggevens. Dan wordt ik ook niet zo chagerijnig. _002

Mocht je ze onverhoeds toch kwijt zijn laat dan even weten wat je forumnaam is. :idea:

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
vioma

Re: Inloggegevens kwijt ? - knoop in je zakdoek !!

Ongelezen bericht door vioma »

Ik heb het mailtje wat ik heb gekregen met de inlog gegevens opgeslagen in m'n pc ,dan heb ik het altijd bij de hand.
Tenzij m,n pc het begeeft ;)
Jenny54

Ongelezen bericht door Jenny54 »

Kijk, zo moet het, dan blijft mijn vriendje het ook leuk vinden. _004
vioma schreef:Ik heb het mailtje wat ik heb gekregen met de inlog gegevens opgeslagen in m'n pc ,dan heb ik het altijd bij de hand.
Yobotje
Woonplaats of omgeving: Amersfoort

Ongelezen bericht door Yobotje »

vioma schreef:Ik heb het mailtje wat ik heb gekregen met de inlog gegevens opgeslagen in m'n pc ,dan heb ik het altijd bij de hand.

Voor dat soort inlog-gegevens, en wie gebruikt ze niet als je ergens iets wil kopen of bekijken, zijn speciale program"maatjes" beschikbaar.
Je kunt dan op je PC je gegevens opslaan, bewerken en synchroniseren met je telefoon. De versleuteling staat op een hoog niveau en werkt beter dan al die pincodes of wachtwoorden op briefjes.
Zeker een overweging waard. ;)
Oudoe ééj! Afbeelding
Theo.
BeemerBert
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: De Mergelandroute

Ongelezen bericht door BeemerBert »

Yobotje schreef:

Voor dat soort inlog-gegevens, en wie gebruikt ze niet als je ergens iets wil kopen of bekijken, zijn speciale program"maatjes" beschikbaar.
Je kunt dan op je PC je gegevens opslaan, bewerken en synchroniseren met je telefoon. De versleuteling staat op een hoog niveau en werkt beter dan al die pincodes of wachtwoorden op briefjes.
En paar voorbeelden zouden leuk zijn _004

Groet, Bert
Yobotje
Woonplaats of omgeving: Amersfoort

Ongelezen bericht door Yobotje »

BeemerBert schreef:
Yobotje schreef:

En paar voorbeelden zouden leuk zijn _004

Groet, Bert
Bert, kijk eens hier http://www.spbsoftwarehouse.com/products/wallet/" onclick="window.open(this.href);return false; Voor PC al dan niet in combinatie met Telefoon te gebruiken. Voor mij een MUST HAVE en net zo belangrijk als licht op je fiets of zakken in je broek. _004
Oudoe ééj! Afbeelding
Theo.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over het forum”