als ook op de RT-pagina's op Facebook aandacht besteed aan dit vraagstuk en de meningen zijn, als altijd, zwaar verdeeld. Ik ben benieuwd hoe de verdeling getalsmatig is. Daarnaast zie ik regelmatig topics voorbij komen met de vraag hoe men een RT meer geluid kan laten produceren.
 als ook op de RT-pagina's op Facebook aandacht besteed aan dit vraagstuk en de meningen zijn, als altijd, zwaar verdeeld. Ik ben benieuwd hoe de verdeling getalsmatig is. Daarnaast zie ik regelmatig topics voorbij komen met de vraag hoe men een RT meer geluid kan laten produceren. Persoonlijk ben ik van mening dat wij als
 ook een zekere morele verplichting hebben om het motorrijden leuk en positief te houden. Niet alleen voor onze leden, maar ook voor bewoners van de gebieden waar we met onze toerritten en treffen te gast zijn. Het produceren van overmatige (geluids)overlast, hoort daar zeker niet bij. Vandaar dat ik de mening van de overige leden eens wil peilen om te zien, of het nuttig is om een "bler-pijp uitsluiting" op onze toertochten van toepassing te laten verklaren, om zo ons steentje bij te dragen aan een (hopelijk) positieve uitkomst van de strijd tegen de dijkafsluitingen.
 ook een zekere morele verplichting hebben om het motorrijden leuk en positief te houden. Niet alleen voor onze leden, maar ook voor bewoners van de gebieden waar we met onze toerritten en treffen te gast zijn. Het produceren van overmatige (geluids)overlast, hoort daar zeker niet bij. Vandaar dat ik de mening van de overige leden eens wil peilen om te zien, of het nuttig is om een "bler-pijp uitsluiting" op onze toertochten van toepassing te laten verklaren, om zo ons steentje bij te dragen aan een (hopelijk) positieve uitkomst van de strijd tegen de dijkafsluitingen.

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)