Een gratis forum voor iedereen die van BMW Motorrad houdt. Hier deel je informatie, ervaringen en ritverhalen met andere BMW Motorrad-liefhebbers. Of je nu rijdt of fan bent, je bent welkom!
In oktober 2015 melde ik het al : viewtopic.php?f=1&t=11351&hilit=Geratel
geratel wat ik niet goed kon lokaliseren. MSA wist het te duiden: probleem zat in de uitlaatbocht/ balanspijp. Regelmatig gezocht naar 2e hands exemplaar, maar die waren of schreeuwend duur (> 350 euro) of niet om aan te zien. Uiteindelijk voor weinig exemplaar in de VS gevonden op eBay, transport en invoerrechten waren nog meer waarmee ik in totaal op 220 euro uitkwam. Gister bij MSA er onder laten zetten en tegelijkertijd is een lekkage bij de cardan onder handen genomen. En, inderdaad eindelijk geen geratel meer
R 75/5 (1973) - R75/6 (1976 met kuip)- K75RT (1992) -R1100RT (1997) -R1200RT (2006) - R1200RT lc (2014)
Mazda 323 (1977)- Lada 1200S (1981) - Saab 900 (1979) - Saab 900GL (1982) - Fiat Croma (1992) - Saab 9000 (1990) - Saab 900 2.3i (1994) -Saab 900 Turbo (1987) - Lancia Thema (1988) - Citroën XM V6 (1992) - Saab 9-3 HPTurbo (1998) - Porsche 911/964 (1992) - Porsche 911/993 (1995) - Porsche Boxter S (2001) - Volvo 850 Estate T5 (1994) - BMW 530D Touring (2001) - Peugeot 407SW (2007)
Nico4sen schreef: 04 aug 2017, 14:19
Was er aan de oude pijp nog wat te zien?
Hartelijke groet,
Nico
Nee, volgens mij moet je hem daarvoor open zagen. Maakt het ook lastig bij beoordeling aanschaf tweedehands exemplaar, zou in principe hetzelfde mee aan de hand kunnen zijn.
R 75/5 (1973) - R75/6 (1976 met kuip)- K75RT (1992) -R1100RT (1997) -R1200RT (2006) - R1200RT lc (2014)
Mazda 323 (1977)- Lada 1200S (1981) - Saab 900 (1979) - Saab 900GL (1982) - Fiat Croma (1992) - Saab 9000 (1990) - Saab 900 2.3i (1994) -Saab 900 Turbo (1987) - Lancia Thema (1988) - Citroën XM V6 (1992) - Saab 9-3 HPTurbo (1998) - Porsche 911/964 (1992) - Porsche 911/993 (1995) - Porsche Boxter S (2001) - Volvo 850 Estate T5 (1994) - BMW 530D Touring (2001) - Peugeot 407SW (2007)