Topkoffer R 1200 RT

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Mr Slow

Topkoffer R 1200 RT

Ongelezen bericht door Mr Slow »

Ik kocht op EBAY een okkazie Topcase (49 l model) voor een R 1200 RT. Toen het pakket toekwam bleek er geen slot in te zitten. Gevolg, Ik krijg de koffer niet open. Weet er iemand hoe je de koffer toch kunt openen zonder een slot?
han62
Type: R1200RT

Re: Topkoffer R 1200 RT

Ongelezen bericht door han62 »

Heb je al geprobeerd op de knop te drukken en dan de klep /hendel omhoog dat zou moeten kunnen.

succes.
Mr Slow

Ongelezen bericht door Mr Slow »

De Koffer is open. Gewoon met de achterkant van een schroevedraaier hard op de ring drukken waarin het slot normaal gezien zit en de klep klapt open. :D
Marruk8865

Ongelezen bericht door Marruk8865 »

Ik heb het zelfde probleem maar krijg 'm echt niet open! Hoe hard ik er ook op druk... :twisted:
De bijbestelde cilinder zit in de koffer, maarja daar heb ik op deze manier niet veel aan.
Marruk8865

Ongelezen bericht door Marruk8865 »

Uiteindelijk ook gelukt! Met een kleine schroevendraaier wat dieper in het slotgedeelte een ringetje o.i.d. 2 kwart draaien en dan zoals hierboven beschreven. Ook de cilinder gefixt. Heeft even wat geduld en de nodige Oia gekost maar uiteindelijk gelukt _004

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”