Vandaag is het nieuws over de nieuwe BMW R1200RT naar buiten gebracht door BMW.
Het model kan voor het eerst in Milaan op de beurs bekeken worden.
Ben je nieuwsgierig naar de nieuwe RT en het overige modelnieuws dan moet je even HIER klikken.

Moderator: RT_Patrick
Het viel mij tegen, geen grote vernieuwingen. Wel mooi natuurlijk die 2 bovenliggende nokkenassen, maar ik heb al vermogen en koppel genoeg. En ESA II zat toch al op de R1200RT?Noortukker schreef:Beste beemers,
Vandaag is het nieuws over de nieuwe BMW R1200RT naar buiten gebracht door BMW.
Het model kan voor het eerst in Milaan op de beurs bekeken worden.
Ben je nieuwsgierig naar de nieuwe RT en het overige modelnieuws dan moet je even HIER klikken.
Tuurlijk, het blijft geen feest. Zolang ie hetzelfde blijft heten is het altijd een upgrade. Hij wordt gewoon van tijd tot tijd wat bijgewerkt zodat ie er 'hip' uit blijft zien. Zolang ik een brommerd heb is er bij mij eigenlijk weinig tot geen interesse in de nieuwe modellen. Meer even kijken en iets van 'oh, leuk' dan dat ik het ga kopen. Mijn huidige brommertje is goed zat. Geen zin om al dat geld naar BMW te brengen. Pas als die van mijn in 2en breekt of de 250K passeert ga ik denken aan een andere. En dat wordt nooit een nieuwe. Kan mijn geld wel beter gebruiken...walterr schreef:We kunnen hier moeilijk van een 'nieuwe' RT spreken,
eerder lijkt het me een upgrade.
Opschepperij dat ik 'offroad' heb gereden met het bankstel...walterr schreef:... maar wat is eigenlijk die 'adventure' bij de 'R' en de 'T' ?![]()
Met de 1150 hadden we ook wel/niet Twinspark, nu krijgen wel/niet dubbelnokkers (DN-ers).Ralph Romein schreef:Zie ook nog geen reden om naar de winkel te lopen met een pak geld. Het verschil is oude en nieuwe RT is niet groot, maar dat zagen we natuurlijk ook al bij deen
. Jammer dat we de unieke knipperlichtschakelaars kwijt raken. Vond het zelf een prettig systeem, maar ja!
Hoe gaan we ze nu scheiden op het forum, nu ze beide 1200RT heten:
Gr, Ralph
Daar ben ik nu juist blij mee!HansD schreef:Het viel mij tegen, geen grote vernieuwingen.
Ben het wel met je eens maar dat betekend dan wel dat je een hoop extra's moet/kan overzetten die je anders had kunnen laten zitten omdat je er toch niets meer aan hebt.moh_fan schreef:Daar ben ik nu juist blij mee!HansD schreef:Het viel mij tegen, geen grote vernieuwingen.
Waarom?
Bij aanschaf van het nieuwe model hoef ik niet alle accessoires nieuw te kopen.
Topkoffers en tanktas passen gewoon weer op de nieuwe!
Ben het helemaal met je eens. welke designer dat bedacht heeft gelijk opdracht geven ander werk te zoeken. Misschien valt het in werkelijkheid mee maar je maakt maar 1 keer een eerste indruk en daar wordt ik niet vrolijk van. Maar daar zullen ze bij BMW niet wakker van liggen.Wildripper schreef:Vind die pispotjes niet zo mooi. Kan je wel goed zien of de inhoud vervangen moet worden.
Ik moet zeggen ik ga diewel steeds mooier vinden.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!