Cardan

Instellingen, vervanging en rijcomfort.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
endlr

Cardan

Ongelezen bericht door endlr »

Halllo , eindelijk heb ik maar weer eens tijd om een ervaaring neer te zetten, Afgelopen weekeind was ik maar weer in duitsland ( zoals bijna elke 2e week) :D toen ik zondag naar huis reed 5 km voor mijn huis in Almere , begon de motor te trillen en te kraken, ik stond even stil om te kijken was het was, toen kwam mij een lading cardan olie tegen, zo'n echte vieze stikende ruikende troep, ik ben meteen verder gereden omdat ik niet wilde stil staan op de waterlandseweg. de Motor maakte steeds meer geluiden. Ik dacht laat mij niet al te hard rijden en met de 2e versnelling ben ik dan ook naar huis gereden. Thuis aangekomen liep de rest van het Olie erruit. Ik heb diensdag meteen Motorcentrum almere gebeld en de motor werd woendag bij mij opgehaald en donderdag kon ik weer rijden, er bleek dat er niets meer van het lager over was en de Keering was ook stuk. Weer`mazzel gehad. op naar de volgende 60 000 km _004
**AC**

Re: Cardan

Ongelezen bericht door **AC** »

:( is volgens mij een bekend probleem die lagers.

Maar het belangrijkste: je kan weer rijden 8)_

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Vering & ESA”